eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IstebnaRemont drogi gminnej Wyżrano we wsi Koniaków pn.: "Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Wyżrano we wsi Koniaków pn.: „Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Istebna 1000

1.5.2.) Miejscowość: Istebna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8556500 wew. 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cad583a7-c515-4e35-a073-72862cbb5250

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej Wyżrano we wsi Koniaków pn.: „Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cad583a7-c515-4e35-a073-72862cbb5250

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których zakres obejmuje:
Teren przedmiotowej inwestycji zlokalizowany jest w miejscowości Koniaków, w obszarze ograniczonym przede wszystkim zabudową jednorodzinną i polami uprawnymi. Teren, na którym jest zlokalizowana inwestycja charakteryzuje się nieznaczną różnicą wysokości. Istniejąca droga w KM 0+000 – 0+410 posiada nawierzchnię asfaltową z licznymi ubytkami i spękaniami. Pobocza są podmyte w skutek powodzi. Zmienna szerokość jezdni wynosi 3,00 m – 3,20 m. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo oraz za pomocą wodozwodów w kierunku terenów zielonych.
Remont drogi gminnej Wyżrana we wsi Koniaków zaprojektowano na długości 410,00 m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na wykonaniu nowej nakładki z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 5 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm, szerokość jezdni zmienna jak w stanie istniejącym wynosząca 3,00 m – 3,20 m. Na wjazdach zaprojektowano wymianę nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S gr. 6 cm. Zaprojektowano odtworzenie istniejącego odwodnienia poprzez odciśnięcie w warstwie ścieralnej wodozwodów. Pobocza jak w stanie istniejącym, należy uzupełnić kruszywem gr. 10 cm i powierzchniowo utrwalić emulsją asfaltową oraz grysami kamiennymi. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.

Szczegółowy zakres prac drogowych:
• Wykonanie robót przygotowawczych;
• Wykonanie robót rozbiórkowych;
• Odtworzenie podbudowy na wjazdach;
• Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa wiążąca gr. 5 cm;
• Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 4 cm;
• Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 6 cm - wjazdy;
• Odtworzenie odwodnienia;
• Odtworzenie poboczy;


Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264009,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296308,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264009,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbaczka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482668809

7.3.3) Ulica: Jaworzynka 953

7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-476

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217791,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.