Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563222/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Wyżrano we wsi Koniaków pn.: „Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Istebna 1000
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8556500 wew. 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cad583a7-c515-4e35-a073-72862cbb52501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej Wyżrano we wsi Koniaków pn.: „Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cad583a7-c515-4e35-a073-72862cbb5250
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których zakres obejmuje:
Teren przedmiotowej inwestycji zlokalizowany jest w miejscowości Koniaków, w obszarze ograniczonym przede wszystkim zabudową jednorodzinną i polami uprawnymi. Teren, na którym jest zlokalizowana inwestycja charakteryzuje się nieznaczną różnicą wysokości. Istniejąca droga w KM 0+000 – 0+410 posiada nawierzchnię asfaltową z licznymi ubytkami i spękaniami. Pobocza są podmyte w skutek powodzi. Zmienna szerokość jezdni wynosi 3,00 m – 3,20 m. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo oraz za pomocą wodozwodów w kierunku terenów zielonych.
Remont drogi gminnej Wyżrana we wsi Koniaków zaprojektowano na długości 410,00 m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na wykonaniu nowej nakładki z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 5 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm, szerokość jezdni zmienna jak w stanie istniejącym wynosząca 3,00 m – 3,20 m. Na wjazdach zaprojektowano wymianę nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S gr. 6 cm. Zaprojektowano odtworzenie istniejącego odwodnienia poprzez odciśnięcie w warstwie ścieralnej wodozwodów. Pobocza jak w stanie istniejącym, należy uzupełnić kruszywem gr. 10 cm i powierzchniowo utrwalić emulsją asfaltową oraz grysami kamiennymi. Remont drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.
Szczegółowy zakres prac drogowych:
• Wykonanie robót przygotowawczych;
• Wykonanie robót rozbiórkowych;
• Odtworzenie podbudowy na wjazdach;
• Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa wiążąca gr. 5 cm;
• Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 4 cm;
• Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 6 cm - wjazdy;
• Odtworzenie odwodnienia;
• Odtworzenie poboczy;
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264009,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296308,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264009,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbaczka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482668809
7.3.3) Ulica: Jaworzynka 953
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217791,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - droga dojazdowa od Jonioków nr działki 6575 w miejscowości Jabłonka w km od km 0,000 - do km 0,950
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
- Zakup i montaż 2 lamp na istniejących słupach koło P. Smolik, Jurkowski (Brzezna - Litacz) w miejscowości Brzezna cz. I Dokończenie budowy oświetlenia (kontynuacja) w miejscowości Chochorowice cz. II
- Remont nakładka bitumiczna droga powiatowa nr 2212P Ganina - Strzyżewo Smykowe
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.