eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2024-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT MIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wyspiañskiego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 78 00 400

1.5.8.) Numer faksu: 17 78 00 530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-mielecki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ea123fea-8f03-48a6-bcf1-b47caacff446

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00625128

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044313/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,183265,48f87dcae90f6900973db86bef54c848.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,183265,48f87dcae90f6900973db86bef54c848.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej S£U¯¡CYM Z£O¯ENIU OFERTY jest Platforma przetargowa dostêpna pod adresem https://powiatmielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany – sk³adany za pomoc± profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty sk³adany za pomoc± dowodu osobistego – e-dowodu). ¦rodkami komunikacji elektronicznej, s³u¿±cymi wymianie informacji oraz przekazywaniu dokumentów/o¶wiadczeñ jest Platforma przetargowa dostêpna pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy przetargowej oraz Instrukcjach dostêpnych pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe w zak³adkach „Regulamin oraz „Instrukcje” (w postêpowaniu maj± zastosowanie instrukcje: Rejestracja Wykonawcy na Platformie; Wymagania techniczne;
Zadawanie pytañ do postêpowania; Udzia³ w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji).
Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy: Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Edge; Google Chrome; Mozilla Firefox; Opera.
Pozosta³e wymagania techniczne: a) dostêp do sieci internet; b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax; c) w³±czona obs³uga JavaScript; d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce formaty danych, w jakich Wykonawcy mog± sk³adaæ dokumenty w postêpowaniu:
- txt, rtf, pdf, odt, doc, ods, odp, docx, xls, xlsx, xps, csv (ppt, pptx – prezentacje) - dla plików tekstowych;
- jpg, jpeg, tif, tiff, png, svg - dla plików graficznych;
- mpg, avi, mp3, wav - dla plików audio, wideo;
- zip, rar, 7z, gz - dla plików kompresji.
Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie do przesy³anych dokumentów plików powsta³ych w zwi±zku z podpisywaniem tych dokumentów odpowiednimi podpisami elektronicznymi.
Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Pliki sk³adane przez Wykonawców jako oferta s± automatycznie szyfrowane na serwerze platformy przetargowej. Odczytanie zaszyfrowanych plików bêdzie dostêpne tylko dla Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego, ul. Wyspiañskiego 6, 39-300 Mielec;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt: adres e-mail: iodo@powiat-mielecki.pl, telefon: 17/78 00 487;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia negocjacji pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu, znak WA.272.1.37.2024 oraz w celu zwi±zanym z realizacj± zawartej umowy.
4. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania lub zawarta umowa w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
6. Dane osobowe mog± byæ powierzane lub udostêpniane:
- Podmiotom ¶wiadcz±cym na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi zwi±zane z obs³ug± i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem ³±czno¶ci, w szczególno¶ci dostawcy rozwi±zañ IT i operatorzy telekomunikacyjni,
- Organom administracji publicznej (na podstawie przepisów prawa),
- Organom Unii Europejskiej (na podstawie przepisów prawa),
- Osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania lub zawarta umowa w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy.
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
2. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej innej ni¿ Unia Europejska.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.272.1.37.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odp³atne ¶wiadczenie przez Wykonawcê us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ug kurierskich w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê wszystkich osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotycz±ce odbioru od Zamawiaj±cego przesy³ek pocztowych, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na udzieleniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy us³ug pocztowych lub kurierskich, których ³±czna warto¶æ nie przekroczy 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert, której poddawani s± wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje
zawarte w ofercie.
2. Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawców:
- w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przed³o¿onym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania.
- w zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przed³o¿onym o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz informacji zawartych w z³o¿onych na wezwanie dokumentach.
3. Sposób wyboru oferty:
Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert i ich wagi:
- cena – znaczenie 60 pkt
- nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek – znaczenie 20 pkt
- wyznaczenie osoby sta³ego koordynatora – znaczenie 20 pkt
3.1. Kryterium „cena”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ³±czn± cenê ofertow± brutto za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia wskazan± w ofercie Wykonawcy.
Liczba punktów zdobyta w tym kryterium bêdzie obliczona wg wzoru:
Kc = (Cn/Co) x 60 pkt
gdzie:
Kc- liczba punktów w kryterium cena
Cn – najni¿sza cena w¶ród z³o¿onych ofert
Co – cena w badanej ofercie
Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
3.2. Kryterium „nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek”: Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê deklaracjê Wykonawcy dotycz±c± zaoferowania nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym.
Zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poni¿szymi zasadami:
a) us³uga powinna byæ ogólnie dostêpna dla Zamawiaj±cego bez konieczno¶ci zakupu dodatkowego sprzêtu, oprogramowania, uprawnieñ;
b) W przypadku braku deklaracji zapewnienia nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych – oferta otrzyma 0 pkt w kryterium;
c) W przypadku deklaracji zapewnienia nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych – oferta otrzyma 20 pkt w kryterium;
d) W przypadku braku wype³nienia pola dotycz±cego nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek
rejestrowanych Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie zaoferowa³ takiej mo¿liwo¶ci,
e) Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów.
3.3. Kryterium „wyznaczenie osoby sta³ego koordynatora”: Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê deklaracjê Wykonawcy dotycz±c± wyznaczenia osoby do pe³nienia w trakcie realizacji umowy roli sta³ego koordynatora.
Zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poni¿szymi zasadami:
a) W przypadku braku deklaracji wyznaczenia sta³ego koordynatora – oferta otrzyma 0 pkt w kryterium;
b) W przypadku deklaracji wyznaczenia sta³ego koordynatora – oferta trzyma 20 pkt w kryterium;
c) W przypadku braku wype³nienia pola dotycz±cego wyznaczenia koordynatora Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie wyznaczy³ osoby koordynatora.
d) Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów.
4. W prowadzonym postêpowaniu zostanie wybrana oferta, która wed³ug formu³y oceny ofert uzyska ³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów oraz spe³ni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wype³nionego formularza ofertowego (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
5. W celu obliczenia punktów koñcowe wyniki dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyznaczenie osoby sta³ego koordynatora

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu odpowiednio w zakresie:
1.1. Uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 prawa pocztowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcja) warunek posiadania uprawnieñ musi spe³niæ Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, który w ramach realizacji zamówienia bêdzie wykonywa³ czynno¶ci, zwi±zane z konieczno¶ci± posiadania uprawnieñ.
1.2. Zdolno¶ci technicznej i zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. ¶wiadczy³ us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym minimum w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych lub kurierskich o warto¶ci co najmniej 170 000,00 z³ brutto.
b) dysponuje sieci± jednostek organizacyjnych spe³niaj±cych warunki okre¶lone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, obejmuj±c± co najmniej jeden punkt odbioru przesy³ek na terenie miasta Mielec.
c) dysponuje i bêdzie dysponowaæ w okresie przewidzianym na realizacjê zamówienia co najmniej dwoma osobami, które wyznaczone zostan± do odbioru od Zamawiaj±cego przesy³ek pocztowych lub kurierskich.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków w zakresie zdolno¶ci zawodowej lub technicznej przez Wykonawców.
1.3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
1.4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
1.5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualne na dzieñ sk³adania podmiotowe ¶rodki dowodowe, w postaci:
1.1. aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 Prawa pocztowego;
1.2. wykazu punktów odbioru przesy³ek zlokalizowanych na terenie miasta Mielca dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz mo¿e zostaæ sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ;
1.3. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykaz mo¿e zostaæ sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. W wykazie nale¿y wskazaæ minimum us³ugi potwierdzaj±ce spe³nienie ustanowionego w postêpowaniu warunku udzia³u.
1.4. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz mo¿e zostaæ sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Ofertê wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy i Formularz cenowy) oraz za³±czyæ do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1.1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz ka¿dy podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca.
1.2. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – sk³adan± w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu, je¿eli zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej po¶wiadczonego przez mocodawcê jego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
1.3. w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie mo¿e zostaæ sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.4. w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie mo¿e zostaæ sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany jest do:
2.1. przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej) - w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2.2. przed³o¿enia pe³nomocnictwa do zawarcia umowy, je¿eli nie wynika ono z tre¶ci oferty;
2.3. przed³o¿enia wszystkich Regulaminów i cenników, które obowi±zuj± u Wykonawcy i bêd± mia³y zastosowanie przy ¶wiadczeniu us³ug (dopuszcza siê ich przed³o¿enie w wersji elektronicznej);
2.4. przes³ania edytowalnej wersji formularza cenowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez Wykonawcê oraz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera Rozdzia³ XI SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców wykonawcy obowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcja) warunek posiadania uprawnieñ musi spe³niæ Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, który w ramach realizacji zamówienia bêdzie wykonywa³ czynno¶ci, zwi±zane z konieczno¶ci± posiadania uprawnieñ. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków w zakresie zdolno¶ci zawodowej lub technicznej przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, s± mo¿liwe w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, s± mo¿liwe ponadto, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymiennych w art. 455 ustawy.
3. Wszelkie zamiany postanowieñ Umowy wymagaj± formy pisemnej po rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e inaczej zastrze¿ono we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,183265,48f87dcae90f6900973db86bef54c848.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320, zwan± w dalszej czê¶ci „ustaw±”) w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji tre¶ci ofert w celu ich ulepszenia. W sprawach nieuregulowanych zapisami niniejszej SWZ, stosuje siê przepisy ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy.
2. Us³ugi stanowi±ce przedmiot zamówienia nale¿y ¶wiadczyæ w okresie 12 miesiêcy pocz±wszy od dnia podpisania umowy (nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1 stycznia 2025 r.)
3. Zamawiaj±cy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcê w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (podstawy wykluczenia Zamawiaj±cy opisuje w SWZ).
4. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej szczegó³owo reguluj± przepisy Dzia³u IX ustawy (art. 505 i nast. ustawy). ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz
dokumentów zamówienia, przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê organizacji uprawnionych do wnoszenia ¶rodków ochrony prawnej, prowadzon± przez Prezesa UZP oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
5. Terminy wnoszenia odwo³ania:
5.1. Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê
jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w inny sposób;
5.2. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub wobec tre¶ci dokumentów zamówienia, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4.3. Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone powy¿ej wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
5.4.Je¿eli Zamawiaj±cy nie przes³a³ Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwo³anie wnosi siê w terminie:- 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o wyniku postêpowania;- 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie opublikowa³ w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej og³oszenia o udzieleniu zamówienia;- miesi±ca od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o wyniku postêpowania.
6. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej. Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
7. Informacje na temat odwo³ania mo¿na uzyskaæ w Urzêdzie Zamówieñ Publicznych Adres pocztowy: ul. Postêpu 17a; Miejscowo¶æ: Warszawa; Kod pocztowy: 02-676; Pañstwo: Polska; E-mail:odwolania@uzp.gov.pl; Tel.: +48 224587801; Faks: +48 224587800; Adres internetowy: https://www.gov.pl/web/uzp/krajowa-izba-odwolawcza

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.