Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499345/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00504245/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00516262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych i doposażenia dla szkół w ramach projektu
„Rozwijaj kompetencje w Gminie Borzechów” - na 3 części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzechów 1
1.5.2.) Miejscowość: Borzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-224
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borzechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step2/981704?isCloneProceeding=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych i doposażenia dla szkół w ramach projektu„Rozwijaj kompetencje w Gminie Borzechów” - na 3 części zamówienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2276bd15-4656-4edb-a3de-8d5dc8b83925
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021039/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych i doposażenia dla szkół w ramach projektu „Rozwijaj kompetencje w Gminie Borzechów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwijaj kompetencje w Gminie Borzechów2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INFR.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48602,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drobne pomoce na zajęcia dla 23 grup oraz materiały do druku.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37520000-9 - Zabawki
37524100-8 - Gry edukacyjne
22110000-4 - Drukowane książki
30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 17663,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie szkoły służące rozwojowi umiejętności uczniów Szkoły Podstawowej w Borzechowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37524100-8 - Gry edukacyjne
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
30232100-5 - Drukarki i plotery
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
22110000-4 - Drukowane książki
22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 20458,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie szkoły służące rozwojowi umiejętności uczniów Szkoły Podstawowej w Kłodnicy Dolnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37520000-9 - Zabawki
37524100-8 - Gry edukacyjne
38510000-3 - Mikroskopy
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
22110000-4 - Drukowane książki
22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 10479,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22707,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22707,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22707,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MERITUM ADAM KRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034
7.3.3) Ulica: STRUGA 29
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KRUK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Meritum
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KRUK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Meritum
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22707,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24049,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24049,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24049,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MERITUM ADAM KRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034
7.3.3) Ulica: STRUGA 29
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KRUK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Meritum
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KRUK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Meritum
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24049,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12141,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12453,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12453,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 207
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12453,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.