eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru POLON ALFA 3800 z podłączeniem do istniejącego systemu POLON 6000 w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru POLON ALFA 3800 z podłączeniem do istniejącego systemu POLON 6000 w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NASZ DOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Derkacza 10

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 232 19 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 232 19 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsd.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsd.bip.gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8791de7-075c-43c9-8e26-7e07bab10c7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru POLON ALFA 3800 z podłączeniem do istniejącego systemu POLON 6000 w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8791de7-075c-43c9-8e26-7e07bab10c7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00332182/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana systemu sygnalizacji pożaru w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPSD.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185777,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie Systemu Sygnalizacji Pożaru POLON ALFA 3800 z podłączeniem do istniejącego systemu POLON 6000 w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Demontaż uszkodzonego, nieprodukowanego i niewspieranego przez producenta systemu POLON ALFA 3800.
2. Demontaż elementów liniowych - czujek jonizacyjnych*, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, wskaźników itp. (do demontażu czujek jonizacyjnych firma musi posiadać odpowiednie zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki).
3. Transport i utylizacja czujek jonizacyjnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych (do wykonania zadania firma musi posiadać odpowiednie zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki).
4. Dostawa i montaż elementów liniowych systemu POLON 6000.
5. Dostawa i montaż wymaganego okablowania.
6. Dostawa i montaż modułów liniowych dla centrali POLON 6000.
7. Dostawa i montaż zasilacza pożarowego.
8. Wykonanie i zabezpieczenie niezbędnych przepustów pożarowych.
9. Programowanie istniejącej centrali POLON 6000 wg nowych założeń (nowa matryca sterowań) dla nowych linii dozorowych.
10. Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Pożaru.
Po wykonaniu wymiany instalacji należy wykonać dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami w stosunku do istniejącej instalacji.
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy (ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ) oraz Przedmiarze robót, Rysunkach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ i zwane są dalej łącznie "Dokumentacja projektowa".
*Ze zdemontowanymi czujkami jonizacyjnymi, należy postępować zgodnie z Ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo Atomowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1173 ze zm.) oraz posiadanym zezwoleniem Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów).
Uwaga
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego.
Wizja:
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, niemniej jednak nie wymaga uczestnictwa w takiej wizji dla celów złożenia oferty. Wizja jest nieobowiązkowa. Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień lub informacji. Ewentualne wątpliwości mogą być zgłaszane w trybie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
Inne wymagania:
a) materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwane dalej "ustawa prawo budowlane" lub "prawem budowlanym") oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów,
c) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót w sposób niezakłócający spokoju mieszkańców Domu Pomocy Społecznej i nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego prowadzenia robót przez Wykonawcę nastąpi ww. uszkodzenie lub zniszczenie, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność,
d) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy jednostki,
e) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego,
f) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy jednostki,
g) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania jednostki.
Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres gwarancji musi być równy z oferowanym okresem rękojmi),
Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres rękojmi musi być równy z oferowanym okresem gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199548,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IST Integracja Systemów Teletechnicznych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292206124

7.3.3) Ulica: Wandy 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.