Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00568401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DLA ASP WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PT. "DOSTOSOWANIE INFRASTRUKTURY ASP WE WROCŁAWIU DO OBOWIĄZUJACYCH PRZEPISÓW PPOŻ. ORAZ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: ASP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Polski 3/4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-156
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@asp.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ww.platformazakupowa.pl/pn/asp_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DLA ASP WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PT. "DOSTOSOWANIE INFRASTRUKTURY ASP WE WROCŁAWIU DO OBOWIĄZUJACYCH PRZEPISÓW PPOŻ. ORAZ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4814550-1152-4a14-8665-af8f9f1caa72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015430/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DLA ASP WE WROCLAWIU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 534048,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA OPRAW AWARYJNYCH I EWAKUACYJNYCH DO BUDYNKU CSU, CI4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 158151,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DO BUDYNKU ASP WE WROCŁAWIU4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.5.) Wartość części: 375896,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167816,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272622,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194620,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO FORTIS SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990106663
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO FORTIS SPÓŁKA JAWNA JERZY KARABON, LIDIA KARABON
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO FORTIS SPÓŁKA JAWNA JERZY KARABON, LIDIA KARABON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194620,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178799,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301395,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194620,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO FORTIS SP. JAWNA JERZY KARABON LIDIA KARABON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990106663
7.3.4) Miejscowość: WROCLAW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO FORTIS SPÓŁKA JAWNA JERZY KARABON, LIDIA KARABON
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO FORTIS SPÓŁKA JAWNA JERZY KARABON, LIDIA KARABON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252607,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kinkietów ozdobnych do sali kinowej w IV kręgu Opery Nova w Bydgoszczy
- Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu "Sukces w naszych rękach - kreatywna i innowacyjna edukacja"
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Prace adaptacyjne - Remont sali w OWP w Szropach, remont i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami toalet
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





