Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516950/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00538206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych z węglowego na elektryczne (dostawa i uruchomienie piecy akumulacyjnych wraz z wykonaniem instalacji zasilającej i sterującej), w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250523916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzecka 18
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 5985500
1.5.8.) Numer faksu: 62 5985501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbm.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych z węglowego na elektryczne (dostawa i uruchomienie piecy akumulacyjnych wraz z wykonaniem instalacji zasilającej i sterującej), w podziale na trzy części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-148955ae-2746-4d71-b261-e5e7fa08a988
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004443/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wymiana instalacji elektrycznych, montaż instalacji domofonowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.14.2024.PST
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28843,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na elektryczne w lokalu nr 12 w budynku przy ul. Dobrzeckiej 12.2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) montaż skrzynek i rozdzielnic;
2) wykonanie instalacji zasilającej grzejniki,
3) dostawa i montaż grzejników akumulacyjnych o mocy minimum 4,0 kW wraz z rozładowaniem dynamicznym i zewnętrznym regulatorem ładowania;
4) pomiar rezystencji izolacji wykonanej instalacji elektrycznej – obwód 3-fazowy,
5) pomiar samoczynnego wyłącznika zasilania;
6) uprzątnięcie terenu prac – utylizacja odpadów powykonawczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 10038,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na elektryczne w lokalu nr 18 w budynku przy ul. Górnośląskiej 18.2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) montaż skrzynek i rozdzielnic;
2) wykonanie instalacji zasilającej grzejniki,
3) dostawa i montaż grzejników akumulacyjnych o mocy minimum 4,0 kW wraz z rozładowaniem dynamicznym i zewnętrznym regulatorem ładowania;
4) pomiar rezystencji izolacji wykonanej instalacji elektrycznej – obwód 3-fazowy,
5) pomiar samoczynnego wyłącznika zasilania;
6) uprzątnięcie terenu prac – utylizacja odpadów powykonawczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 7026,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na elektryczne w lokalu nr 3 w budynku przy ul. Widok 15.2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) montaż skrzynek i rozdzielnic;
2) wykonanie instalacji zasilającej grzejniki,
3) dostawa i montaż grzejników akumulacyjnych o mocy minimum 4,0 kW wraz z rozładowaniem dynamicznym i zewnętrznym regulatorem ładowania;
4) pomiar rezystencji izolacji wykonanej instalacji elektrycznej – obwód 3-fazowy,
5) pomiar samoczynnego wyłącznika zasilania;
6) uprzątnięcie terenu prac – utylizacja odpadów powykonawczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 11778,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11288,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14326,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11288,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy „ELEKTRA” Radosław Lipatow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 251605622
7.3.3) Ulica: Jabłkowskiego 20/9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "ELEKTRA" RADOSŁAW LIPATOW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "ELEKTRA" RADOSŁAW LIPATOW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11288,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 zamówienia zostało unieważnione jeszcze przed terminem składania ofert ponieważ z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, tj. złożeniem w dniu 8.10.2024r. pisemnej rezygnacji najemcy z wykonania niniejszego zamówienia objętego częścią 2 zamówienia tj. w lokalu nr 18 w budynku przy ul. Górnośląskiej 18, oraz brakiem możliwości zastąpienia wykonania zamówienia w innej lokalizacja, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 5) ustawy ustawy PZP, zmuszony jest unieważnić postępowanie w zakresie cześć 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15699,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18044,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15699,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy „ELEKTRA” Radosław Lipatow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 251605622
7.3.3) Ulica: Jabłkowskiego 20/9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15699,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą analizatora do OB
- Utrzymanie dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
- Dostawa książek na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Projekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta - Etap II - połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu
- Organizacja szkolenia wyjazdowego "Komunikacja międzypokoleniowa - jak prowadzić dyskurs ze studentami"
- Remont elewacji budynku dworca autobusowego przy ul. Podmiejskiej 2a w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Małej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
- Budowa sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Czarnym Potoku
- Wymiana rozdzielnicy głównej oraz podrozdzielni na piętrach w budynku A w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.