Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budżet Obywatelski 2024 – W trosce o miasto i jego mieszkańców – cz. I, VI, IX
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490580733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budżet Obywatelski 2024 – W trosce o miasto i jego mieszkańców – cz. I, VI, IX
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9345d1cb-8cf1-4fae-8ef5-5062ff39b06c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mzd.nowysacz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mzd.nowysacz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
2) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej obywatel.gov.pl na adres Miejski Zarząd Dróg 33 – 300 Nowy Sącz (/MZD/SkrytkaESP)
3) poprzez platformę zakupowa pod adresem: www.platformazakupowa.pl
4. Ofertę wraz z załącznikami, których Zamawiający wymaga do dołączenia do oferty, Wykonawcy składają za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl
5. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu albo adres poczty e-mail podane przez Wykonawcę (w ofercie) zostało mu doręczone w momencie jego przekazania przez Zamawiającego – dowód transmisji danych, w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią, chyba, że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony powyżej oświadczy, iż w/w wiadomości nie otrzyma.
6. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się ze strony Zamawiającego są:
1) Konrad Poręba.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.40.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I – Wykonanie chodnika na ul. Barskiej na odcinku - budynek 114 - granica Miasta do wysokości dostępnych środków finansowych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika na ul. Barskiej od wysokości budynku nr 114 w kierunku granicy miasta od km 2+317 do km 2+467.
Zakres robót obejmuje m.in.:
roboty przygotowawcze, rozbiórkowe;
roboty ziemne;
chodnik z kostki brukowej betonowej;
obrzeża i ścieki;
krawężniki betonowe;
odwodnienie;
wykonanie przejścia dla pieszych;
doświetlenie przejść dla pieszych;
Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 23. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie dla cz. I dot. wykonania chodnika na ul. Barskiej tj. mających za swój przedmiot roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne; chodnik z kostki brukowej betonowej; obrzeża i ścieki; krawężniki betonowe; doświetlenie przejść dla pieszych - na kwotę 50 000,00 zł., dla cz. VI – dot. wykonania chodnika na ul. Falkowskiej – na kwotę 20 000,00 zł., dla cz. IX – dot. wykonania miejsc postojowych u zbiegu ulic 29 Listopada i ul. Kusocińskiego – na kwotę 20 000,00 zł.
24. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: płatność, warunki zmian umowy, kary umowne zgodne ze wzorem umowy na zamówienia podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert:
1) cena – 60%
2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. VI – Wykonanie chodnika na odcinku ul. Falkowska działka nr 14/3 obręb 56 granica miasta do wysokości dostępnych środków finansowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 23. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie dla cz. I dot. wykonania chodnika na ul. Barskiej tj. mających za swój przedmiot roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne; chodnik z kostki brukowej betonowej; obrzeża i ścieki; krawężniki betonowe; doświetlenie przejść dla pieszych - na kwotę 50 000,00 zł., dla cz. VI – dot. wykonania chodnika na ul. Falkowskiej – na kwotę 20 000,00 zł., dla cz. IX – dot. wykonania miejsc postojowych u zbiegu ulic 29 Listopada i ul. Kusocińskiego – na kwotę 20 000,00 zł.
24. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: płatność, warunki zmian umowy, kary umowne zgodne ze wzorem umowy na zamówienia podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert:
1) cena – 60%
2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. IX – Wykonanie miejsc postojowych u zbiegu ulic Kusocińskiego i 29 Listopada na terenie działki nr 10/6 obręb 96 do wysokości dostępnych środków finansowych
Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu pod wykonanie do 10 miejsc postojowych u zbiegu ulic Kusocińskiego i 29 Listopada na terenie działki nr 10/6 obręb 96
Zakres robót obejmuje m.in.:
Mieszanka kruszywa naturalnego 0-63 cm
Podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie
Warstwa z kruszywa łamanego 0 -31,5 m stabilizowanego mechanicznie
Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 23. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie dla cz. I dot. wykonania chodnika na ul. Barskiej tj. mających za swój przedmiot roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne; chodnik z kostki brukowej betonowej; obrzeża i ścieki; krawężniki betonowe; doświetlenie przejść dla pieszych - na kwotę 50 000,00 zł., dla cz. VI – dot. wykonania chodnika na ul. Falkowskiej – na kwotę 20 000,00 zł., dla cz. IX – dot. wykonania miejsc postojowych u zbiegu ulic 29 Listopada i ul. Kusocińskiego – na kwotę 20 000,00 zł.
24. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: płatność, warunki zmian umowy, kary umowne zgodne ze wzorem umowy na zamówienia podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert:
1) cena – 60%
2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla Cz. I – Wykonanie chodnika na ul. Barskiej na odcinku - budynek 114 - granica Miasta do wysokości dostępnych środków finansowych1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że Wykonawca:
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
100 000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że Wykonawca:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył:
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/ odbudowie/ przebudowie/ remoncie/ rozbudowie:
o chodnika/ ścieżki rowerowej/ ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej
o długości co najmniej 50 mb. bądź o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
lub:
o placu/ parkingu/ miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza sumowanie remontów chodników wykonanych w ramach jednej umowy, ale na podstawie odrębnych zleceń, w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
Roboty wykazane w celu spełnienia warunku wzięcia udziału w postępowaniu
w zakresie zdolności technicznej mogły zostać wykonane odrębnie, bądź w ramach jednej inwestycji.
Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• kierownik robót - osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.);
• kierownik robót – osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.);
Dla Cz. VI – Wykonanie chodnika na odcinku ul. Falkowska działka nr 14/3 obręb 56 granica miasta do wysokości dostępnych środków finansowych
1. Nie podlegają wykluczeniu.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że Wykonawca:
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
50 000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że Wykonawca:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył:
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/ odbudowie/ przebudowie/ remoncie/ rozbudowie:
o chodnika/ ścieżki rowerowej/ ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej
o długości co najmniej 30 mb. bądź o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
lub:
o placu/ parkingu/ miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza sumowanie remontów chodników wykonanych w ramach jednej umowy, ale na podstawie odrębnych zleceń, w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
Roboty wykazane w celu spełnienia warunku wzięcia udziału w postępowaniu
w zakresie zdolności technicznej mogły zostać wykonane odrębnie, bądź w ramach jednej inwestycji.
Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• kierownik robót - osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.);
Dla Cz. IX – Wykonanie miejsc postojowych u zbiegu ulic Kusocińskiego i 29 Listopada na terenie działki nr 10/6 obręb 96 do wysokości dostępnych środków finansowych
1. Nie podlegają wykluczeniu.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że Wykonawca:
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
50 000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że Wykonawca:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/ odbudowie/ przebudowie/ remoncie/ rozbudowie
o chodnika/ ścieżki rowerowej/ ścieżki pieszo-rowerowej lub jezdni o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto
lub:
o placu/ parkingu/ miejsc postojowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza sumowanie remontów chodników wykonanych w ramach jednej umowy, ale na podstawie odrębnych zleceń, w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
Roboty wykazane w celu spełnienia warunku wzięcia udziału w postępowaniu
w zakresie zdolności technicznej mogły zostać wykonane odrębnie, bądź w ramach jednej inwestycji.
Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• kierownik robót - osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej żąda dostarczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP:
1) w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności:
a) oświadczenia o posiadaniu niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która jest nie niższa niż zgodnie z wymogami dla danej części.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami pkt V ust. 1 ppkt 2c na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP gdy dotyczą one:1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych;
2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;
3) zmiany producenta materiałów;
4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych;
5) zmiany danych identyfikacyjnych strony umowy;
6) likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
7) terminu realizacji przedmiotu umowy;
8) wprowadzenia bądź zmiany zakresu płatności częściowych;
9) wysokości ostatecznego wynagrodzenia;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Stosownie do art. 288 ust.3 ustawy PZP Zamawiający określa kryteria oceny ofert, które zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert: zgodnie z kryteriami, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty opisanymi w rozdziale XIV.INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
- sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich
- sprzedaż i dostawa pieczywa
- sprzedaż i dostawa mrożonek
- sprzedaż i dostawa owoców i warzyw
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3943P Kiełczewo - Bonikowo o ścieżkę rowerową wraz z budową oświetlenia ulicznego
- Rozbudowa i remont drogi leśnej nr 220/1256 (DP nr 108) w leśnictwie Maciejowice
- Drogowe awarie punktowe w I kwartale roku 2025.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU OTOLARYNGOLOGII
- . Przebudowa drogi gminnej Nr 105744L w miejscowości Fajsławice
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.