Ogłoszenie z dnia 2025-12-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431205731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@szpitalpulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpulawy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c312b66-235f-492d-ba26-da4e9c303e3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00621156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c312b66-235f-492d-ba26-da4e9c303e3c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7c312b66-235f-492d-ba26-da4e9c303e3c
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-7c312b66-235f-492d-ba26-da4e9c303e3c.
6. Więcej informacji w dziale IX SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 Ustawy Pzp w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca składając ofertę wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenie postępowania i udzielenia zamówienia.
2) administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach, ul. Bema 1, 24-100 Puławy, NIP: 7162238942, REGON: 431205731.
3) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pocztą elektroniczną na adres e-mail: odo@szpitalpulawy.pl, telefonicznie na numer 814502274 lub pocztą tradycyjną na adres wskazany w punkcie 2
4) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;
5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;
6) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 Ustawy Pzp);
7) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
8) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
9) Wykonawcy posiadają:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, Wykonawcy mogą zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
2. Wykonawcom nie przysługuje:
1) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZM 73/230/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ciągłości działania infrastruktury IT, systemów informatycznych i usług teleinformatycznych Zamawiającego, w tym wsparcia użytkowników, w trybie 24/7/365, z gwarantowanymi czasami reakcji i rozwiązania incydentów oraz z rozliczaniem prac w oparciu o system helpdesk i pakiet godzin.
2. Zakres usług.
Wykonawca zapewni obsługę informatyczną obejmującą co najmniej:
1) Środowisko Serwerowe:
a) nadzór nad stanem technicznym i sprawnością fizycznych serwerów,
b) diagnostyka i koordynacja napraw sprzętowych,
c) zarządzanie komponentami fizycznymi: zasilanie, chłodzenie, macierze dyskowe,
d) kontrolery RAID, itp.,
e) współpraca z producentami/dostawcami w zakresie gwarancji i serwisu;
2) Systemy informatyczne:
a) zarządzanie kluczowymi systemami do obsługi pacjentów, takimi jak HIS, RIS, PACS oraz systemami do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM),
b) nadzór nad specjalistycznym oprogramowaniem laboratoryjnym (LIS) oraz systemami do archiwizacji i transmisji obrazów medycznych,
c) zapewnienie poprawnego działania i konfiguracji modułów do rozliczeń świadczeń medycznych z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ) i innymi podmiotami,
d) monitorowanie dostępności systemów, ochrona danych medycznych oraz zapewnienie zgodności z wymogami prawnymi dotyczącymi informatyzacji w ochronie zdrowia,
e) dbanie o integrację pomiędzy różnymi systemami w celu zapewnienia spójnego przepływu informacji oraz współpraca przy wdrażaniu nowych rozwiązań i technologii, w tym platformy e-Zdrowie;
f) Środowisko wirtualizacyjne:
zarządzanie warstwą hypervisora (instalacja, aktualizacje, konfiguracja hostów - VMWare, Hyper-V, Proxmox),
tworzenie, klonowanie i usuwanie maszyn wirtualnych (zgodnie z poleceniem klienta),
monitorowanie wydajności i dostępności środowiska wirtualizacyjnego,
konfiguracja i utrzymanie storage dla maszyn wirtualnych (np. datastore, iSCSI, NFS),
zarządzanie siecią wirtualną (vSwitch, VLAN, interfejsy sieciowe maszyn wirtualnych);
g) Infrastruktura sieciowa – urządzenia fizyczne
zarządzanie fizycznymi urządzeniami sieciowymi: przełącznikami, routerami, firewallami, access pointami,
konfiguracja, dokumentacja i monitoring konfiguracji sieciowej (np. VLAN, LAG, routing, NAT),
utrzymanie ciągłości działania i dostępności sieci lokalnej oraz połączeń zewnętrznych,
wdrażanie zmian w konfiguracji sieciowej zgodnie z ustalonymi procedurami,
reagowanie na awarie sieci oraz zapewnienie ich szybkiej diagnostyki i usunięcia;
h) Bezpieczeństwo i zgodność
3. Dostępność i ciągłość świadczenia usług
1) Wykonawca zapewnia dostępność usługi przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, niezależnie od dni ustawowo wolnych od pracy (24/7/365).
2) Dostępność obejmuje co najmniej:
a) możliwość przyjęcia zgłoszenia,
b) rozpoczęcie diagnozy,
c) podjęcie działań naprawczych (zdalnie lub w siedzibie/oddziale Zamawiającego – zgodnie z klasyfikacją incydentu i uzgodnieniem z Zamawiającym).
3) Wykonawca uruchomi i utrzyma dedykowaną infolinię (numer telefonu) dostępną 24/7/365, Połączenia będą obsługiwane przez personel zdolny do przyjęcia zgłoszenia, nadania priorytetu oraz inicjacji działań.
4) Wykonawca zapewni system typu helpdesk/ticketing, umożliwiający co najmniej:
a) rejestrację zgłoszeń (telefon, e mail, portal),
b) nadawanie priorytetów i statusów,
c) przypisanie do realizatora,
d) rejestrowanie czasu pracy i wykonanych czynności,
e) dodawanie załączników (dokumenty, zrzuty ekranu),
f) historię komunikacji,
g) podgląd dotychczasowych zgłoszeń przez Zamawiającego (pełna historia, filtrowanie, wyszukiwanie),
h) eksport danych (np. CSV/PDF) na potrzeby raportowania i audytu.
4. Czasy reakcji i usunięcia awarii.
1) Przez czas reakcji należy rozumieć czas od rejestracji zgłoszenia w helpdesk do podjęcia działań (kontakt z użytkownikiem/rozpoczęcie diagnozy).
2) Przez czas rozwiązania należy rozumieć czas od rejestracji zgłoszenia do przywrócenia działania lub zastosowania obejścia zaakceptowanego przez Zamawiającego.
3) Gwarantowany czas reakcji: maks. 60 minut.
4) Gwarantowany czas rozwiązania: maks. 4 godziny.
5. Wsparcie w siedzibie Zamawiającego
1) Wykonawca zapewni obowiązkową dostępność personelu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 160 godzin roboczych w okresie rozliczeniowym, tj. jednomiesięcznym wskazanym przez Zamawiającego.
2) Harmonogram obecności personelu w siedzibie Zamawiającego ustalany jest z Zamawiającym z wyprzedzeniem, z zachowaniem gotowości do interwencji awaryjnych również poza godzinami dostępności personelu w siedzibie Zamawiającego.
6. Pakiet godzin i zasady rozliczeń
1) W ramach zamówienia Wykonawca zapewni pakiet 300 godzin roboczych do wykorzystania na realizację prac w okresie obowiązywania umowy
2) Godziny są ewidencjonowane w systemie helpdesk (czas pracy, opis czynności, data, realizator, zgłoszenie).
7. Raportowanie i akceptacja wykonanych prac
1) Wykonawca przygotuje raporty wykonanych prac na podstawie danych z systemu helpdesk.
2) Raporty będą przedstawiane Zamawiającemu w uzgodnionej cykliczności (np. tygodniowo/miesięcznie) i zawierać co najmniej:
a) liczbę zgłoszeń, statusy, czasy reakcji i rozwiązania,
b) zestawienie prac wg kategorii i lokalizacji,
c) wykaz incydentów krytycznych i działań korygujących,
d) zestawienie wykorzystania godzin (pakiet, onsite, prace poza godzinami z mnożnikami),
e) rekomendacje działań zapobiegawczych.
3) Podstawą rozliczenia jest raport po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego, przy czym:
a) brak uwag w terminie wskazanym w umowie może oznaczać akceptację,
b) uwagi Zamawiającego wymagają korekty raportu
8. Wymagania organizacyjne i jakościowe
1) Jednoznaczna identyfikacja zgłoszeń: każde zgłoszenie musi mieć numer, priorytet, opis, daty i czasy, historię działań, rezultat oraz wskazanie osoby realizującej.
2) Komunikacja: Wykonawca zapewnia informowanie zgłaszającego o postępie prac (statusy w helpdesk, kontakt telefoniczny przy incydentach krytycznych).
3) Eskalacja: Wykonawca wdroży procedurę eskalacji w przypadku ryzyka przekroczenia SLA (np. natychmiastowa eskalacja do koordynatora i kierownika projektu).
4) Ciągłość dyżuru: Wykonawca zapewni zastępowalność personelu (brak przerw w dostępności 24/7).
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom za zastrzeżeniem ust. 10.
10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usługi w zakresie zapewnienia wsparcia w siedzibie Zamawiającego.
11. Miejsce świadczenia usługi: Ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert, w tym przyznawania punktów opisany jest dziale XXI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dyspozycyjność
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych w Dziale XIV SWZ.
2) Spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania odpowiedniej:
a) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:
1) należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywał co najmniej 2 usługi tożsamą z przedmiotem zamówienia dotyczące podmiotów leczniczych o wartości min. 150.000,00 zł brutto każda.
2) dysponuje i na cały okres realizacji zamówienia skieruje załogę składającą się z min. 4 osób, w tym co najmniej z:
a) Administratora medycznych systemów informatycznych, który brał udział w co najmniej 2 projektach informatycznych w ochronie zdrowia:
obejmujących wdrożenia lub obsługę systemu informatycznego klasy HIS,
obejmujących wdrożenie lub obsługę systemu informatycznego klasy PACS,
obejmujących wdrożenie lub obsługę systemu informatycznego klasy RIS.
b) Administratora sieci informatycznych, który brała udział w co najmniej 2 projektach informatycznych:
w ochronie zdrowia obejmujących administrację urządzeniami sieciowymi klasy Next Generation Firewall,
w ochronie zdrowia obejmujących administrację przełącznikami sieciowymi warstwy 3 oraz 4.
obejmujących wdrożenie lub obsługę sieci informatycznej.
c) Administratora systemów informatycznych, który brak udział w co najmniej 2 projektach informatycznych:
w ochronie zdrowia obejmujących administrację serwerami opartymi o system operacyjny Windows Server w wersji 2019 – 2025.
w ochronie zdrowia obejmujących administrację serwerami wirtualizacyjnymi opartymi o system operacyjny vmware, hyper-v oraz proxmox.
obejmujących wsparcie w zakresie systemów dziedzinowych oraz zarządzania dokumentacją elektroniczną w jednostkach publicznych oraz prywatnych.
obejmujących wdrożenia i obsługę systemów kopii zapasowych takich jak Veeam Backup&Replication, Proxmox Backup Server.
d) Specjalisty ds. wsparcia informatycznego, który brał udział w co najmniej 2 projektach informatycznych w zakresie codziennego wsparcia informatycznego obejmującego czynności takie jak:
Przygotowanie i montaż stanowiska komputerowego,
Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
Bieżąca inwentaryzacja sprzętu komputerowego,
Konserwacja urządzeń informatycznych,
Przeprowadzanie aktualizacji systemów operacyjnych,
Przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania firm trzecich,
Wsparcie w przypadku problemów z oprogramowaniem,
Wsparcie w dostosowaniu oprogramowania do wymagań użytkownika,
Przygotowanie i montaż stanowiska.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany będzie złożyć:
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł.2. Szczegółowe informacje zawarte są w Dziale XIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed datą złożenia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają jeden lub kilka dokumentów tak, aby wspólnie udokumentować spełnianie warunków podmiotowych, brak podstaw do wykluczenia oraz dotyczących przedmiotu zamówienia. Wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, iż oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-31 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7c312b66-235f-492d-ba26-da4e9c303e3c
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-31 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-29
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Centrum Usług Logistycznych z siedzibą w Warszawie przy ul. Słonecznej 37
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja urządzeń i oprogramowania ITS na terenie miasta Tarnowa
- Obsługa infrastruktury IT z określonym zakresem oraz poziomem jakości usług. UCZKIN.ZP.21.2025.TP
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





