eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoSukcesywne dostawy oleju napêdowego,oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb gminy Bobrowo w 2025r.



Og³oszenie z dnia 2024-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju napêdowego,oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb gminy Bobrowo w 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOBROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564913350

1.5.8.) Numer faksu: 564951810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bobrowo.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju napêdowego,oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb gminy Bobrowo w 2025r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf41aa34-df0f-4a3c-a336-4195523c9a67

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00620778

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033402/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju napêdowego, oleju opa³owego grzewczego dla potrzeb Gminy Bobrowo w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf41aa34-df0f-4a3c-a336-4195523c9a67

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia (w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ) miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dd0ed8-c606-a49a-b47b-0200016ececb#page=3&field=field_218130EE2BD925014C2736448651F03C
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:

Szczegó³y zosta³y opisane w Rozdzia³ach IX, XII oraz XVII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiaj±cy nie udostêpnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie i w zwi±zku z tym nale¿y zignorowaæ komunikat pojawiaj±cy siê
przy sk³adaniu oferty w tym zakresie. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na wzorze
„Formularza ofertowego” stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ którego wzór
stanowi za³±cznik 1.1 czê¶æ I ,za³±cznik nr.1.2 – cze¶æ II.
7) Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegó³y zosta³y opisane w Rozdzia³ach IX, XII oraz XVII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bobrowo reprezentuj±cy Gminê Bobrowo;
2) nadzór nad prawid³owym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych: telefon 56 495 18 24, e-mail: iod@bobrowo.org;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, ci f RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OCW.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju napêdowego do w³asnego zbiornika magazynowego o pojemno¶ci 2500 litrów w ilo¶ci szacunkowej 32.000 l.
Olej napêdowy oferowany Zamawiaj±cemu musi spe³niaæ normy i wymagania jako¶ciowe dla paliw ciek³ych zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1209) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. poz. 1018).Olej napêdowy powinien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe zawarte w normie PN-EN 590.
1. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia raz miesi±cu. Przewiduje siê jednorazowe dostawy w ilo¶ci szacunkowej 2000 l.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 100 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) cena:
C = cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 100%
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
3. Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów.
6. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
11. Wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.
Na podstawie z art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot umowy nale¿y wykonaæ zgodnie z wymaganiami jako¶ciowymi wyszczególnionymi w Rozdziale VI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne, bezgotówkowe dostawy oleju napêdowego z przeznaczeniem na cele opa³owe wg. zapotrzebowania zamawiaj±cego wynosz±cego szacunkowo 17.000 l, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008 ze zm.) oraz rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 1018)..
Powy¿sze ilo¶æ s± ilo¶ciami szacunkowymi, wskazanymi jedynie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, a ilo¶ci zakupione przez Zamawiaj±cego, w okresie realizacji umowy, nie musz± ich pokrywaæ.
Dostawy oleju napêdowego z przeznaczeniem na cele opa³owe, musz± odbywaæ siê przy u¿yciu specjalistycznych ¶rodków transportu posiadaj±cych aktualne badania techniczne i atesty oraz wyposa¿one w legalizowany licznik przepompowywanego oleju oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowywania oleju do zbiorników.
Zamawiaj±cy posiada 1 kot³owniê zlokalizowan± w budynku Szko³y Podstawowej w Nie¿ywiêciu, Nie¿ywiêæ 232.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 100 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) cena:
C = cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 100%
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
3. Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów.
6. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
11. Wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.
Na podstawie z art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot umowy nale¿y wykonaæ zgodnie z wymaganiami jako¶ciowymi wyszczególnionymi w Rozdziale VI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XV SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy Pzp, a dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie prawnym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej –
Zamawiaj±cy uzna ¿e wykonawca warunek spe³niony wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na dzieñ sk³adania ofert na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2024, poz. 266 ze zm.) wa¿nej w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej :
- jedn± dostawê, obejmuj±cej paliwo olej napêdowy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ brutto
- jedn± dostawê, obejmuj±cej paliwa olej opa³owy grzewczy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000 z³ brutto

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiaj±cy, ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbna ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, wzór którego o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ;
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp - za³±cznik nr 10 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznych lub zawodowych, Zamawiaj±cy, ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 1994.Prawo energetyczne(wa¿nej na czas trwania umowy);
b) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane - wed³ug wzoru – Za³±cznik Nr 8.1 (cze¶æ I ojej napêdowy) i 8.2 (cze¶æ II olej napêdowy na cele grzewcze) do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3.2.1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 3.2. potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3.3. Je¿eli Wykonawca, powo³uje siê na do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówieñ wspólnie wykonywanych z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt XVII, pkt 2, ppkt. 2.2. lit b), dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
3.4. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnione Wykonawcy przez inne podmioty, zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XVII pkt 1.4 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – wed³ug wzoru – Za³±cznik Nr 4 i 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
1) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) Oferta sk³adana przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ sporz±dzona zgodnie z ww. SWZ oraz spe³niaæ dodatkowe wymagania:
a) wszyscy wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich ³±cznie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, tak¿e o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia,
b) pe³nomocnictwo musi byæ podpisane w sposób zgodny z zasadami reprezentacji wynikaj±cymi z przepisów prawa, aktów wewnêtrznych przedsiêbiorców lub udzielonego pe³nomocnictwa, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik;
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wzór, którego stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie winni spe³niaæ ³±cznie warunki udzia³u w postêpowaniu. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentowaæ fakt, ¿e nie podlega wykluczeniu w zakresie okre¶lonym w dokumentach zamówienia.
6) Spó³ka cywilna (wspólnicy spó³ki cywilnej) bêdzie uwa¿ana za Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Przez spó³kê cywiln± nale¿y rozumieæ spó³kê, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zani bêd± przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, dostarczyæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców.
1.4.1. W przypadku, wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 1.4 niniejszego rozdzia³u SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie siê o niego ubiegaj±cych. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wskazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy pzp);

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w za³±czniku nr 11.2. projektowane postanowienia umowy (czê¶æ II).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.