Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587825/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000792604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżnej Ogińskiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Bobrek
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-661
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsbobrek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsbobrek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c1ca967-79d4-463c-86c2-d4150154f0671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c1ca967-79d4-463c-86c2-d4150154f067
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00566775/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.254.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Różne produkty spożywcze. Szczegółowy opis części 1 zawiera zał. nr 3/1 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 62632,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Mięso wołowe i wieprzowe. Szczegółowy opis części 2 zawiera zał. nr 3/2 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 32873,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Drób i podroby. Szczegółowy opis części 3 zawiera zał. nr 3/3 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 26176,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Produkty wędliniarskie. Szczegółowy opis części 4 zawiera zał. nr 3/4 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15131120-2 - Produkty wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 125103,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Ryby przetworzone i konserwowane. Szczegółowy opis części 5 zawiera zał. nr 3/5 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 19883,43 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Warzywa i owoce mrożone. Szczegółowy opis części 6 zawiera zał. nr 3/6 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 29182,81 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Produkty mleczarskie. Szczegółowy opis części 7 zawiera zał. nr 3/7 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 74865,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy opis części 8 zawiera zał. nr 3/8 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 76759,73 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Jaja. Szczegółowy opis części 9 zawiera zał. nr 3/9 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 13938,75 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Warzywa i owoce. Szczegółowy opis części 10 zawiera zał. nr 3/10 do SWZ - Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 76035,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało 18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych 7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie “Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej
w Bobrku (I-VI 2025 r.)”, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 18 listopada 2024 r. po upływie terminu składania ofert, Zamawiający dokonał za pomocą narzędzi elektronicznych przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ sprawdzenia czy oferty są gotowe do pobrania.
Z uwagi na brak reakcji Platformy, Zamawiający dokonał zgłoszenia (poprzez system „zgłoszenia problemu”) przedmiotowego incydentu do operatora Platformy, nadając mu wysoki priorytet.
W związku z odpowiedzią: „Szanowni Państwo, jesteśmy świadomi problemu. Obecnie analizujemy sytuację
i pracujemy nad poprawką. Prosimy o cierpliwość i ponowne sprawdzenie po czasie 30/60 minut. Jeśli problem nadal będzie występował prosimy o kontakt w poniższym zgłoszeniu w celu wgrania dodatkowej poprawki.”, Zamawiający ponowił próbę omawianego sprawdzenia, w wyniku czego na wyświetlonych zostało
18 ofert.
Następnie pobrano 18 folderów skompresowanych, z czego 11 folderów zawierało oferty, a pozostałych
7 folderów nie zawierało żadnych plików.
Stan ten został odzwierciedlony w Raporcie z przebiegu otwarcia ofert, wskazującym rozmiar plików
w ofertach nr 3-5, 9, 14, 17 i 18 jako 0 B.
W związku z powyższym, Zamawiający ujął w Protokołach z otwarcia ofert wyłącznie oferty oznaczone
w Raporcie numerami 1, 2, 6-8, 10-13, 15 i 16, a następnie opublikował na stronie postępowania te Protokoły wraz z Raportem.
W dniu 19 listopada 2024 r., poprzez Platformę e-Zamówienia wpłynęły do Zamawiającego zapytania od części Wykonawców, których oferty nie zawierały żadnych plików, dotyczące zaistniałej sytuacji.
Zamawiający, aktualizując ww. zgłoszenie, zwrócił się o wyjaśnienie incydentu.
W odpowiedzi z dnia 20 listopada 2024 r., Zespół Platformy e-Zamówienia udzielił następującego wyjaśnienia: „Od poniedziałku 18 listopada na Platformie e-Zamówienia występują trudności dotyczące prawidłowego otwarcia ofert. Problem objawia się pobraniem pliku niezawierającego żadnych informacji (plik, którego rozmiar wynosi 0 KB).”.
Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne z których korzysta, a więc awaria Platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, iż otwarcie ofert jest czynnością jednokrotną i nie można jej powtórzyć, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy.
INNE PRZETARGI BOBREK
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (VII-XII 2025 r.)
- "Wymiana drzwi i okien w budynku Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku"
więcej: przetargi BOBREK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Dostawa warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.