eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAdaptacja sal lekcyjnych na potrzeby nowych pracowni zawodowych w ramach projektu "Jestem zawodowcem 3.0 - rozwój kształcenia zawodowego ..."



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja sal lekcyjnych na potrzeby nowych pracowni zawodowych w ramach projektu „Jestem zawodowcem 3.0 - rozwój kształcenia zawodowego ...”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSTiO nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000404890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcerzy Września 1939 nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-659

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: technikum12@abramowski.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: abramowski.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja sal lekcyjnych na potrzeby nowych pracowni zawodowych w ramach projektu „Jestem zawodowcem 3.0 - rozwój kształcenia zawodowego ...”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9deef4a5-63cf-4bce-a1a3-2f157d303058

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100796/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja sal lekcyjnych na potrzeby nowych pracowni zawodowych w ramach projektu„Jestem zawodowcem 3.0 - rozwój kształcenia zawodowego ..."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: Jestem zawodowcem 3.0 - rozwój kształcenia zawodowego poprzez kursy dla uczniów i nauczycieli oraz wsparcie praktycznej nauki zawodu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowany jest ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/585/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem adaptację 9 sal lekcyjnych na potrzeby nowych pracowni zawodowych w zakresie : robót budowlanych, instalacji elektrycznej, w szczególności:

1. Roboty budowlane:
 roboty rozbiórkowe z uwzględnieniem utylizacji materiałów,
 tynkowanie,
 roboty malarskie,
 podłogi,
 roboty w zakresie stolarki budowlanej,
 zabudowa szaf wykonywanych indywidualnie o gł. 0,5 m,
 dostawa i montaż wewnętrznych rolet zaciemniających z napędem elektrycznym i bezprzewodowym układem sterowania,
 wymiana kratki wentylacyjnej,
 zabezpieczenie narożników ścian listwami kątowymi.

2. Roboty elektryczne:
 roboty demontażowe z uwzględnieniem utylizacji materiałów,
 rozdzielnice elektryczne,
 układanie kabli elektroenergetycznych, trasy kablowe, koryta kablowe i instalacyjne,
 instalacja oświetlenia sal zajęć,
 instalacja okablowania strukturalnego, instalacja gniazd wtyczkowych,
 prace rozruchowe, opisy,
 pomiary niskoprądowe,
 pomiary elektryczne,
 pomiary natężenia oświetlenia,
 dokumentacja powykonawcza (wer. papierowa i elektroniczna).

Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik Nr 9 do SWZ.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, użytkownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.
2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowaną przez firmę Fredowicz Danuta Pracownia Projektowa ESAL, na którą składają się:
a) projekt techniczny – architektura, branża budowlana,
b) projekt techniczny - branża elektryczna,
c) przedmiary robót,
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót :
 roboty murowe,
 roboty malarskie,
 meble i wyposażenie,
 podłogi,
 instalacje elektryczne,
 okablowanie komputerowe.
Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia ze skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 916200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142543,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 916200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Kanigowski Firma Remontowo Budowlana Kambud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372026080

7.3.3) Ulica: Wilkowisko 149

7.3.4) Miejscowość: Wilkowisko 149

7.3.5) Kod pocztowy: 34-616

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 916200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.