Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na wyposażenie stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na wyposażenie stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbfafdef-66ca-47dd-af8c-c1e6eae853aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051475/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa i montaż systemu alarmowego i monitoringu, systemu kolejkowego, centrali telefonicznej, urządzenia wielofunkcyjnego oraz zestawów: laptopa, monitora i stacji dokującej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
z art. 305 pkt 2 ustawy pzp wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy pzp., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 06 listopada 2024 r. unieważnił w zakresie II części postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy pzp. bowiem do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty i w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR-I.272.17.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8694,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby utworzenia stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Sokółce
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30213300-8 - Komputer biurkowy
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
33195100-4 - Monitory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10688,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FONT 2 Piotr Cerkiewnik Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422424305
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FONT 2 PIOTR CERKIEWNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FONT 2 PIOTR CERKIEWNIK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10688,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Wymiana projektora w Kinie "Sokół" w Sokółce
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż.
- Remont i termomodernizacja przychodni lekarzy rodzinnych w Krynkach
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
- 1: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych na potrzeby UM Legionowo; 2: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera; 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i RTV
- Dostawa i montaż wyposażenia stanowisk pracy dla pracowników biurowych i obsługi.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.