eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętów i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cfcc228-ebb5-476d-856f-4bfa9cf9a058

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane ze środków dotacji celowej Województwa Wielkopolskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przyznanej w ramach programu pn. „Program Rozwoju Ochotniczych Straży Pożarnych w Wielkopolsce na lata 2021-2030”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/04/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres Zamawiającego
W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 137 szt. radiotelefonów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ dostępny pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515

4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony

4.5.5.) Wartość części: 307649,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres Zamawiającego
W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 510 szt. czujników dymu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz 6 szt. wytwornic dymu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ, dostępny pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515

4.5.3.) Główny kod CPV: 38431200-7 - Aparatury do wykrywania dymu

4.5.5.) Wartość części: 76866,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres Zamawiającego
W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 2 szt. systemów oświetlenia zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ dostępny pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23259,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283096,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353533,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283096,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RCS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899 22 85 670 REGON: 931992720

7.3.3) Ulica: ul. Korfantego 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-021

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283096,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy. Zgodnie z podanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty w niniejszym postepowaniu w zakresie Zadania nr 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy. Zgodnie z podanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty w niniejszym postepowaniu w zakresie Zadania nr 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.