Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00544312/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00548901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/15151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cfcc228-ebb5-476d-856f-4bfa9cf9a058
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków dotacji celowej Województwa Wielkopolskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przyznanej w ramach programu pn. „Program Rozwoju Ochotniczych Straży Pożarnych w Wielkopolsce na lata 2021-2030”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/04/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres ZamawiającegoW ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 137 szt. radiotelefonów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ dostępny pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515
4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 307649,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres ZamawiającegoW ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 510 szt. czujników dymu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz 6 szt. wytwornic dymu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ, dostępny pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515
4.5.3.) Główny kod CPV: 38431200-7 - Aparatury do wykrywania dymu
4.5.5.) Wartość części: 76866,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres ZamawiającegoW ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 2 szt. systemów oświetlenia zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ dostępny pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1515
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23259,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283096,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353533,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283096,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RCS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899 22 85 670 REGON: 931992720
7.3.3) Ulica: ul. Korfantego 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-021
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283096,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy. Zgodnie z podanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty w niniejszym postepowaniu w zakresie Zadania nr 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy. Zgodnie z podanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty w niniejszym postepowaniu w zakresie Zadania nr 3.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup (dostawa) ciekłego azotu medycznego do zbiornika stacjonarnego w lokalizacji Szpitala USK ul. Szamarzewskiego 84 i naczyń Dewara Hospicjum Palium oś. Rusa 55,oraz ul. Przybyszewskiego 49 Poznań.
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- Sukcesywna dostawa tłuszczy do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa akcesoriów do elektrochirurgii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sprzętu oświetleniowego i konstrukcji na potrzeby wydarzenia Wianki 2025
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Budowa Rowerowego Parku Umiejętności wraz z torem pumptrack i pumptrack mini w Żmigrodzie
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.