Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup automatycznych przyrządów rozpoznawania skażeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000658142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Maurycego Mochnackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-016
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@podkarpacie.straz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-rzeszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup automatycznych przyrządów rozpoznawania skażeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b020a9ac-a0ec-4295-874f-02a8b92ec73e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010555/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup automatycznych przyrządów rozpoznawania skażeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki automatycznych przyrządów rozpoznawania skażeń. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia,
b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, a szczegółowe warunki realizacji zał. nr 4 do SWZ - Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564385,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564385,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564385,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HPE* Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ASTRA Concept Sp.z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592025782
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawy od producenta sprzętu, a także w zakresie wsparcia Wykonawcy przy przygotowaniu sprzętu do dostawy do Zamawiającego, przeprowadzeniu szkolenia ze sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz przy wykonywaniu zobowiązań serwisowych w okresie gwarancyjnym i w okresie trwania rękojmi.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HPE* POLAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HPE* POLAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zapewnienie usługi cateringowej i gastronomicznej w Rzeszowie w dniu 01.07.2025 r. i w Jasionce 02.07.2025 dla max .35 uczestników spotkania międzynarodowego partnerów projektu "Lead EXPORT".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz - Brzozów - Sanok w m. Blizne
- Dostawa żywności do stołówki SP Nr 24 w Rzeszowie, owoce i warzywa
- Zapewnienie obsługi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i Kąpielisku Miejskim
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Wieluń"
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, montaż systemu dozoru wizyjnego dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o.
- Zakup i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM/SOAR w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II, konkurs grantowy "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Doposażenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. J. Mikulicza-Radeckiego celem poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.