Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00555255/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa książek dla kierunku medycznego/lekarskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa książek dla kierunku medycznego/lekarskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5baaab1-be82-4b55-ae39-b7b6edb40fcd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP3/2842/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2aWykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do Biblioteki Nadnoteckiego Instytutu UAM w Pile, ul. Kołobrzeska 15, 64-920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 56400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2b. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do Biblioteki Nadnoteckiego Instytutu UAM w Pile, ul. Kołobrzeska 15, 64-920 Piła.4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 17100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2c. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do Biblioteki Nadnoteckiego Instytutu UAM w Pile, ul. Kołobrzeska 15, 64-920 Piła.4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 39950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50490,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54747,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50490,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121011294
7.3.3) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-031
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
jakie przetargi wygrała firma
Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50490,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15802,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16277,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15802,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Księgarnia Iuris Prudentia Katzryna Glimasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121011294
7.3.3) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-031
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
jakie przetargi wygrała firma
Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15802,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36100,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35472,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121011294
7.3.3) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-031
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
jakie przetargi wygrała firma
Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35472,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026 - postępowanie powtórzone
- Remont łazienek na II i III piętrze
- Wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach
- Kompleksowa organizacja stoisk wystawienniczych w ramach projektu "Wielkopolska 2050" z podziałem na części
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim.
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH 6,7,18 W KOMPLEKSIE 2982 w m. ŚREM
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów wraz z dostawą dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap III
- Opracowanie graficzne, druk i dostarczenie materiałów profilaktycznych (6 części)
- Druk materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.