Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559850/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej obiektu, osób i mienia
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
przy ul. Piotrkowskiej 135
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473207482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 135
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-434
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 635-00-28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@lodz.wsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10014281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo administracyjne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej obiektu, osób i mieniaWojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
przy ul. Piotrkowskiej 135
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-825111e7-812d-494f-b398-16ada39d38e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242270/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm.VI.2500.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1371646,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się: z budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
2. Ochrona osób i mienia realizowana będzie przez 24 godziny na dobę przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
- całodobowo w systemie zmianowym ( 24 godziny) - dwóch pracownikόw oraz
- w godzinach urzędowania Sądu tj. od 7.30 do 15.30 ( 8 godzin) - jeden pracownik
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1616027,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1911947,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1616027,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony MK Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Kowalczyk Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-26-83-091
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1616027,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-31 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.