Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00431040/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przywidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@kdzp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9540911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c570241-5a18-425a-8c29-a5a1e46b2b67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045563/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej.2. Zamówienie obejmuje Rozbudowe stacji uzdatniania wody w Przywidzu
3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla każdej części określony jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach Polskiego Ładu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1697445,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej.2. Zamówienie obejmuje Rozbudowe sieci wodociągowej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla każdej części określony jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach Polskiego Ładu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.5.) Wartość części: 270486,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej.2. Zamówienie obejmuje Rozbudowe stacji uzdatniania wody w Starej Hucie gmina Przywidz
3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla każdej części określony jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach Polskiego Ładu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.5.) Wartość części: 2238277,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej.2. Zamówienie obejmuje Wykonanie dwóch otworów studziennych na terenie gminnego ujęcia wody podziemnej w Starej Hucie gmina Przywidz
3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla każdej części określony jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach Polskiego Ładu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1433014,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Przywidz oraz Stara Huta wraz z rozbudową sieci wodociągowej.2. Zamówienie obejmuje Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki gąsiennicowej z osprzętem oraz przyczepą do jej transportu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla każdej części określony jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach Polskiego Ładu
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 365800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2447700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3402180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2447700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROWATER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010402512
7.3.4) Miejscowość: Piotrkówek Mały
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUNDFOS WATER TREATMENT POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUNDFOS WATER TREATMENT POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2447700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297014,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570523,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297014,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RBT sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525639997
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297014,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 9
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 9
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2939700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3651870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2939700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROWATER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010402512
7.3.4) Miejscowość: Piotrkówek Mały
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUNDFOS WATER TREATMENT POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUNDFOS WATER TREATMENT POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2939700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2082119,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2082119,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2082119,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fastrat Maciej Szulc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361208927
7.3.4) Miejscowość: Stara Kiszewa
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FASTRAT MACIEJ SZULC
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FASTRAT MACIEJ SZULC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2082119,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEMAROL Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771634934
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI PRZYWIDZ
więcej: przetargi PRZYWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krasne
- Realizacja inwestycji: 1) Budowa sieci wodociągowej w działce 11/7 (droga); 2) Budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (...); 3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej
- Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Dostawa koparko-ładowarki dla Gminy Miejskiej Lubawa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Kasinie Wielkiej - Etap I - zlewnia potoku Kasinianka
- Zakup koparko-ładowarki
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.