Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej w Siedlcach” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej w Siedlcach” w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b781906-106d-4e89-8bfa-6eae597da6fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Budowa zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej w Siedlcach” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.02 Energia i Klimat, Działania FEPW.02.02 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektu I: Spójne i zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne, kompleksowo dostosowujące miasta do ekstremalnych stanów pogodowych oraz łagodzące efekt miejskich wysp ciepła przez rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5588176,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 456698,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 482775,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 938766,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 511955,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 509964,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 816638,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 566535,94 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace projektowe tj.:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy podziemnych zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej dla zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, branżowych odbiorów technicznych, decyzji, uzgodnień, itp.,
b) opracowanie szczegółowych projektów zazielenienia, które uwzględnią rodzaje roślinności, nasadzenia oraz rozmieszczenie roślin na podstawie materiałów zamieszczonych w dokumentacji.
c) opracowanie projektów odtworzenia nawierzchni i terenu po robotach związanych z wykonaniem systemu zagospodarowania wód opadowych,
d) opracowanie projektów zasilania elektrycznego zbiorników retencyjnych,
e) opracowanie graficzne, wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
2. Roboty budowlane (drogowe, sanitarne i elektryczne) obejmujące budowę zbiorników retencyjnych przy obiektach użyteczności publicznej/oświatowej
3. Wykonanie zazielenienia tj. zwiększenia udziału terenów zielonych, spełniających funkcje ekologiczne, zgodnie z wykazem rodzaju nasadzeń i zakresem niezbędnych prac przedstawionych w dokumentacji. Zazielenienia obejmować mają wykonanie muld chłonnych w postaci łagodnych obniżeń terenu przy planowanych nasadzeniach wraz z częściową wymianą gruntu oraz budowę zielonych ekranów wzdłuż ogrodzenia szkół.
4. Działania przyrodniczo – dydaktyczne tj. wykonanie i montaż tablic przyrodniczo-edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1304840,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611530,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIS Łuka Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZIS Łuka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212658139
7.3.3) Ulica: Ujrzanowska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485542,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771456,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485542,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIS Łuka Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZIS Łuka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212658139
7.3.3) Ulica: Ujrzanowska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485542,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892242,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1327544,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892242,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIS Łuka Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZIS Łuka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212658139
7.3.3) Ulica: Ujrzanowska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892242,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488243,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832924,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488243,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210010782
7.3.3) Ulica: Brzeska 139
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488243,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508051,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764802,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508051,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIS Łuka Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZIS Łuka Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212658139
7.3.3) Ulica: Ujrzanowska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508051,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773362,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195799,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773362,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIS Łuka Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZIS Łuka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212658139
7.3.3) Ulica: Ujrzanowska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773362,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541630,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 908116,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541630,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZIS Łuka Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZIS Łuka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212658139
7.3.3) Ulica: Ujrzanowska 14
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541630,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1211765,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1807499,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1211765,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210010782
7.3.3) Ulica: Brzeska 139
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1211765,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.