eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeRozbudowa budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ulicy Polnej 8



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ulicy Polnej 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRYFICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwycięstwa 37

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91/384 64 50

1.5.8.) Numer faksu: 91/384 27 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gryfice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/997953

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ulicy Polnej 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bc0e6dd-feee-4de2-bbdd-4924e00a0008

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018019/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ulicy Polnej 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554797

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 559/X/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dobudowie windy zewnętrznej przy południowo – wschodniej elewacji budynku na działce nr 71/2.
Projektowany szyb dźwigowy – zewnętrzny. Konstrukcja szybu spawana z profili stalowych zamkniętych z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego klejonego warstwowo, drzwi przystankowe z profili aluminiowych wypełnione szkłem bezpiecznym klejonym – jak dla szybu windowego – szyby: EUROGLAS EN 356 lub równoważne. Przykrycie dachem płaskim wykonanym z blachy. Posadowienie bezpośrednie na płycie fundamentowej.
Szyb kotwiony do płyty fundamentowej kotwami wklejanymi lub rozprężanymi.

DANE TECHNICZNE:
Udźwig -400 kg/ 5 osób,
Prędkość pionowa 0,06 m/s,
Moc 1,5 kW,
Zasilanie -230 V
Elektryczny zjazd awaryjny,
Wymiary podestu jezdnego: 1,1m x 1,4m
Otwieranie drzwi – ręczne,
Mas włąsna urządzenia ok 1100 kg,
Sufit wewnętrzny z oświetleniem, listwa bezpieczeństwa na platformie, podłoga – wykładzina antypoślizgowa, głośnomówiący system łączności alarmowej
Ogólny opis robót:
W celu umożliwienia właściwego funkcjonowania windy należy w istniejącym budynku wykonać roboty dostosowujące, polegające na zamianie istniejących okien w korytarzach na parterze ipiętrze na drzwi prowadzące do szybu windowego. Obecnie w miejscu w którym planuje się dostawić szyb windowy występują okna 100 x 140 cm wraz z parapetami oraz wnękami podokiennymi, w których zamontowane są grzejniki żeliwne.
W ramach modernizacji przewiduje się:
1) demontaż istniejących okien w ścianach zewnętrznych korytarzy – przewiduje się jednocześnie pozostawienie nadproży występujących nad obecnie istniejącymi oknami,
2) demontaż istniejącego grzejnika we wnęce podokiennej. Przeróbka podejść grzejnikowych na ścianę boczną,
3) montaż nowego grzejnika na ścianie bocznej,
4) demontaż parapetu i rozbiórka ściany w miejscu wnęki pod oknem – na szerokość projektowanych drzwi do windy,
5) poprowadzenie instalacji elektrycznej z tablicy rozdzielczej budynku do podłączenia windy,
6) montaż windy.
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia ustala dokumentacja techniczna:
• projekt budowlany (załącznik nr 8)
• przedmiar robót stanowiący (załącznik nr 9)
3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, zestawienie materiałów przewidzianych do realizacji wraz z niezbędnymi próbkami materiałów oraz wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.
4. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za:
1) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu przed dostępem osób trzecich (należy wykonać przed rozpoczęciem robót),
2) zorganizowanie i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
3) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
4) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.
5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j.
Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54).
6. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące nadzoru na budowie:
1) Zobowiązuje się do zapewnienia kierownika budowy lub określonych robót budowlanych oraz nadzór nad robotami przez osobę posiadającą uprawienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
2) Zobowiązuje się do przekazania nie później niż 14 dni przed dniem rozpoczęcia robót budowlanych, a w toku robót budowlanych na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby, kierownika budowy:
− imienia i nazwiska i adresu osoby,
− oświadczenia tych osób o przyjęciu przez nich obowiązku kierowania robotami budowlanymi.
9. Informacje dodatkowe:
1) Zasadne jest, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią określoną polskimi normami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3) Przedmiot zamówienia opisano za pomocą dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 ) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 9), z którymi Wykonawca powinien się zapoznać.
4) Wykonawca zabezpiecza teren robót w szczególności mając na uwadze mienie Zamawiającego i własne.
5) Wykonawca w trakcie trwania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
6) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje i dostarczy dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej.
7) Wykonawca zobowiązany jest używać materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych, jakościowych, odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji projektowej.
8) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (w szczególności: certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości lub inne dowody potwierdzające, że oferowany produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza produkty nie mające certyfikatu zgodności z daną normą, oceną techniczną czy specyfikacją techniczną, o ile wyroby te lub produkty spełniają wymagania będące przedmiotem oceny tej zgodności a Wykonawca za pomocą innych dowodów może wykazać, że oferowany wyrób lub produkt jest zgodny z postawionymi wymogami.
9) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza potwierdzające jakość podstawowych materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219678,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219678,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETER-LIFT Piotr Orzelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911603813

7.3.3) Ulica: ul. Konstantego Maciejewicza 32/26

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219678,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.