Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9e460c-90b3-47af-b3a5-d4385f118e94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233480/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-36/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 582582,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim”2. Kody CPV: 30121100-4, 30121400-7, 30191400-8
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj., lubuskim tj.: część nr 1: kserokopiarki. Dodatkowo montaż, uruchomienie oraz instalacja ww. sprzętu.
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy.
3) dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji do dostarczonego sprzętu, potwierdzającej gwarancję na zaoferowany okres.
4. Wykaz zamawianego asortymentu wraz z określeniem ilości został wyszczególniony w Rozdz. IV SWZ opis części zamówienia oraz w drukach formularzy ofertowych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera zał. nr 3A do SWZ.
7. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
8. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.5.) Wartość części: 497156,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim”2. Kody CPV: 30121100-4, 30121400-7, 30191400-8
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj., lubuskim tj.: część nr 2: powielacz cyfrowy A3. Dodatkowo montaż, uruchomienie oraz instalacja ww. sprzętu.
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy.
3) dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji do dostarczonego sprzętu, potwierdzającej gwarancję na zaoferowany okres.
4. Wykaz zamawianego asortymentu wraz z określeniem ilości został wyszczególniony w Rozdz. IV SWZ opis części zamówienia oraz w drukach formularzy ofertowych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera zał. nr 3B do SWZ.
7. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
8. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim”2. Kody CPV: 30121100-4, 30121400-7, 30191400-8
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj., lubuskim tj.: część nr 3: niszczarki dokumentów. Dodatkowo montaż, uruchomienie oraz instalacja ww. sprzętu.
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy.
3) dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji do dostarczonego sprzętu, potwierdzającej gwarancję na zaoferowany okres.
4. Wykaz zamawianego asortymentu wraz z określeniem ilości został wyszczególniony w Rozdz. IV SWZ opis części zamówienia oraz w drukach formularzy ofertowych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera zał. nr 3C do SWZ.
7. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
8. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.5.) Wartość części: 51425,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595369,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595369,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595369,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTB Infobiurotechnika sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780021753
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595369,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41797,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41797,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41797,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTB Infobiurotechnika sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780021753
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41797,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55278,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55278,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55278,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTB Infobiurotechnika sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780021753
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55278,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.