Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2024 – 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 864737347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2024 – 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1dd84a-b8ca-46d0-a99c-1380126b6fda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2024 -2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon I1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2024/2025 w 5 rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykaz dróg gminnych w zał. Nr 10 do SWZ) na pełnej szerokości jezdni pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce.
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku,
b) piasku frakcji 0-2 mm.
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów zimowego utrzymania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 88117,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon II1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2024/2025 w 5 rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykaz dróg gminnych w zał. Nr 10 do SWZ) na pełnej szerokości jezdni pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce.
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku,
b) piasku frakcji 0-2 mm.
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów zimowego utrzymania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 28071,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon III1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2024/2025 w 5 rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykaz dróg gminnych w zał. Nr 10 do SWZ) na pełnej szerokości jezdni pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce.
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku,
b) piasku frakcji 0-2 mm.
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów zimowego utrzymania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 167123,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon IV1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2024/2025 w 5 rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykaz dróg gminnych w zał. Nr 10 do SWZ) na pełnej szerokości jezdni pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce.
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku,
b) piasku frakcji 0-2 mm.
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów zimowego utrzymania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 174634,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon V1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2024/2025 w 5 rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykaz dróg gminnych w zał. Nr 10 do SWZ) na pełnej szerokości jezdni pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce.
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku,
b) piasku frakcji 0-2 mm.
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów zimowego utrzymania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 32052,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50706 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50706 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMET Krzysztof Szulc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181088691
7.3.3) Ulica: Geodetów
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50706 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MARGO Mariusz Gosk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181515880
7.3.3) Ulica: Aleja Legionów
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO - SPYCHARKO, TRANSPORT CIĘŻAROWY HANDEL OBWOŹNY MAT. BUD. I ART. SPOŻ. - PRZEM. Roman Maksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181058477
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomża przy Szosie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO - SPYCHARKO, TRANSPORT CIĘŻAROWY HANDEL OBWOŹNY MAT. BUD. I ART. SPOŻ. - PRZEM. Roman Maksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181058477
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomża przy Szosie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182149822
7.3.3) Ulica: Zawadzka
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.