eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzchówZakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Czchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146621716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036cbbae-63c8-416b-a83a-73bfb59eb662

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005393/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie finansowane ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamówienia.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na e-zamówienia ma dostęp do następujących formularzy: Podstawowe informacje, Formularze, Komunikacja oraz oferty/wnioski. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9.1.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.2415).
9.2. Sposób składania ofert:
9.2.1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza oferty”, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
9.2.2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
9.2.3.Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
9.2.4.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.2.5. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
9.2.6.Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VII w formie elektronicznej (opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
9.2.7. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
9.2.8. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
9.2.9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
9.2.10.Sposób złożenia oferty oraz załączników został opisany w interaktywnej instrukcji „Oferty, wnioski i prace konkursowe”, znajdującej się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny.
9.3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:e.kurek@czchow.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa klauzula zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula RODO zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów” – Cyberbezpieczny Samorząd”:
a) Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem do Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.,
b) Zakup i dostawa serwera NAS do backupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.
c) Zakup i dostawa switchy zarządzalnych do Urzędu Miejskiego w Czchowie - 2 szt.,
d) Zakup i dostawa zasilaczy UPS - 24 szt.,
e) Zakup i dostawa dysków serwerowych - 10 szt.,
f) Zakup specjalistycznego oprogramowania klasy EDR na potrzeby Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.,
g) Zakup i montaż agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1szt.
h) Przeprowadzenie audytu KRI – 2 szt.,
i) Przeprowadzenie audytu końcowego 1 szt.

3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31214100-0 - Przełączniki

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

79212000-3 - Usługi audytu

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj:
6.1.1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych w szczególności sprzętu serwerowego, do backupu, rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każde. Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
6.1.1.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 potwierdzony certyfikatem w zakresie świadczenia usług serwisowych.
6.1.1.3. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą która:
6.1.1.3.1. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w podmiotach realizujących projekty informatyczne,
6.1.1.3.2. w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako inżynier lub wdrożeniowiec w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie sprzętu serwerowego, backupu, oraz systemów bezpieczeństwa sieciowego o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każdy.
6.1.1.3.3. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;
6.1.1.3.4. posiada umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem potwierdzającym kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego i bezpieczeństwa sieciowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.1.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 6.1.1.1. SWZ.
7.2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.1.3.SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

8.1.1. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.2. Certyfikat ISO 14001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.3. Certyfikat ISO 27001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.4. Certyfikat ISO 50001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.5. Deklaracja zgodności CE dla serwera;
8.1.6. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność serwera z dostarczanym systemem operacyjnym;
8.1.7. Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.8. Wydruk z wynikiem SPECrate2017_int_base dla oferowanego procesora serwera ze strony https://spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html w teście SPEC CPU2017 Integer Rate;
8.1.9. Oświadczenie producenta oferowanego serwera, że wymagany poziom serwisu z wymaganym SLA został zaoferowany na potrzeby oferty w niniejszym postępowaniu;
8.1.10. Oświadczenie producenta potwierdzające, że elementy, z których zbudowany jest serwer, są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
8.1.11. Deklaracja CE dla oferowanego serwera do backupu;
8.1.12. Wydruk z wynikiem dla procesora w serwerze do backupu w teście PassMark – CPU Mark;
8.1.13. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera do backupu lub równoważny;
8.1.14. Oświadczenie producenta oferowanego serwera do backupy potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.15. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 48-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.16. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 48-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.17. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 24-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.18. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 24-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.19. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a;
8.1.20. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.21. Oświadczenie producenta UPS z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.22. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a stanowiskowego;
8.1.23. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa stanowiskowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.24. Oświadczenie producenta UPS stanowiskowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.25. Oświadczenie producenta oferowanego oprogramowania EDR, potwierdzające, że pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.26. Deklaracja CE dla oferowanego agregatu;
8.1.27. Certyfikat ISO 9001 producenta agregatu lub równoważny;
8.1.28. Oświadczenie producenta oferowanego agregatu, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.29. Oświadczenie producenta agregatu z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.30. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
8.1.31. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
8.1.32. Certyfikat ISO 9001 Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisowych;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8.1.1. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.2. Certyfikat ISO 14001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.3. Certyfikat ISO 27001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.4. Certyfikat ISO 50001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.5. Deklaracja zgodności CE dla serwera;
8.1.6. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność serwera z dostarczanym systemem operacyjnym;
8.1.7. Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.8. Wydruk z wynikiem SPECrate2017_int_base dla oferowanego procesora serwera ze strony https://spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html w teście SPEC CPU2017 Integer Rate;
8.1.9. Oświadczenie producenta oferowanego serwera, że wymagany poziom serwisu z wymaganym SLA został zaoferowany na potrzeby oferty w niniejszym postępowaniu;
8.1.10. Oświadczenie producenta potwierdzające, że elementy, z których zbudowany jest serwer, są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
8.1.11. Deklaracja CE dla oferowanego serwera do backupu;
8.1.12. Wydruk z wynikiem dla procesora w serwerze do backupu w teście PassMark – CPU Mark;
8.1.13. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera do backupu lub równoważny;
8.1.14. Oświadczenie producenta oferowanego serwera do backupy potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.15. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 48-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.16. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 48-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.17. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 24-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.18. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 24-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.19. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a;
8.1.20. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.21. Oświadczenie producenta UPS z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.22. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a stanowiskowego;
8.1.23. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa stanowiskowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.24. Oświadczenie producenta UPS stanowiskowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.25. Oświadczenie producenta oferowanego oprogramowania EDR, potwierdzające, że pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.26. Deklaracja CE dla oferowanego agregatu;
8.1.27. Certyfikat ISO 9001 producenta agregatu lub równoważny;
8.1.28. Oświadczenie producenta oferowanego agregatu, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.29. Oświadczenie producenta agregatu z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.30. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
8.1.31. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
8.1.32. Certyfikat ISO 9001 Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisowych;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
7.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
7.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 2.1.do SWZ do wypełnienia przez Wykonawcę oraz dołączyć środki przedmiotowe rozdz. 8 SWZ.
7.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP:
7.1.3.1. o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym w pkt. 5.1.1 SWZ;
7.1.3.2. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 6.1.1. SWZ;
7.1.4. Wzór oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.3. SWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ.
7.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7.1.6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
7.1.7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2.4. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (oświadczenia z art. 117 ust. 4 PZP).Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
6.1.3. Szczególny sposób spełniania zamówienia warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - nie dotyczy.
6.1.4. Szczególny sposób określenia wymagań związanych z realizacją zamówienia w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia – nie dotyczy.
6.1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.1.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.1.7. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 455 ustawy PZP.
2. Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:
a. przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego,
b. zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie produkty nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży,
c. w przypadkach określonych w art. 455 ustawy PZP.
3. Treść niniejszej umowy nie podlega negocjacjom i zawiera wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji umowy.
4. Bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje prawo przeniesienia wierzytelności i upoważnienia inkasowego wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią.
5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania niniejszej umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.