eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁambinowiceREMONT DACHU BUDYNKU ZGK W ŁAMBINOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2025-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHU BUDYNKU ZGK W ŁAMBINOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185674

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHU BUDYNKU ZGK W ŁAMBINOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f655146c-494e-4e7b-a109-6d1613bae62d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00602739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032152/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dachu na budynku siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej w miejscowości Łambinowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370384,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakres robót budowlanych i innych działań związanych z remontem dachu dawnego dworu w zespole dworsko – folwarcznym, obecnie budynek Zakładu Gospodarki Komunalnej, przy ul. T. Zawadzkiego nr 33 w Łambinowicach, dz. ewid. nr 160704_2.0006.339/58, OBRĘB: Łambinowice.

2. Opis przedmiotu zamówienia.
Budynek administracji publicznej, kat. obiektu XII, figurujący w gminnej ewidencji zabytków.
Obiekt 2 – kondygnacyjny, na rzucie prostokąta, murowany z cegły, tynkowany, z dachem stromym, symetrycznym, dwuspadowym, krytym ceramiczną dachówką karpiówką w kolorze naturalnym, ceglastoczerwonym.
Przedmiotowa inwestycja obejmuje remont dachu – wymianę istniejącego pokrycia, naprawę więźby dachowej z wymianą destruowanych elementów konstrukcyjnych, konieczny z uwagi na zły stan techniczny. Obiekt budowlany użytkowany jest stale z wyłączeniem poddasza.

Zestawienie powierzchni:
– powierzchnia zabudowy PZ = 341 m2
– powierzchnia użytkowa PU = 736,31 m2
– wysokość: H = 14 m
– długość i szerokość: 14,5 x 23,23 m
– wysokość konstrukcji dachu: H = 6,50 m
– kąt pochylenia dachu: 40 st.

3. Zakres robót budowlanych.
Program robót remontowo – konserwatorskich wg. projektu budowlanego i z zachowaniem warunków konserwatorskich z dnia 21.05.2025 r.
1) Roboty rozbiórkowe;
2) Odgrzybianie powierzchni konstrukcji dachu.
3) Wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachowej.
4) Zabezpieczenie więźby dachowej poprzez impregnację preparatami grzybo i ognioochronnymi oraz przeprowadzenie dezynsekcji drewna środkami płynnymi.
5) Naprawa kominów – przemurowanie istniejących kominów z cegły pełnej.
6) Wykonanie nowego deskowania.
7) Montaż nowego łacenia.
8) Wykonanie pokrycia dachowego.
9) Montaż gąsiorów.
10) Zamontowanie nowych włazów dachowych / okien dymowych / płotki śniegowe.
11) Wymiana orynnowania i obróbek blacharskich – orynnowanie, rury spustowe, obróbki blacharskie.
12) Ławy i stopnie kominiarskie.
13) Montaż instalacji odgromowej.
14) Inne konieczne wynikające ze specyfiki, charakteru i stopnia skomplikowania obiektu budowlanego lub robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434640,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434640,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kas-Bud Marek Kasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 665-111-96-62

7.3.3) Ulica: Półwiosek Stary 11

7.3.4) Miejscowość: Ślesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434640,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-12-08 do 2026-01-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.