eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskŚwiadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. " Kształcimy dla pracy" w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej Curie 6

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zsllezajsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslchrobry.lezajsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zslchrobry_lezajsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b9508bd-3eba-46b3-aa5e-dc99e6ed4f70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

na potrzeby projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.Dz.ZSL.261.91.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Kurs dla ekonomistów Prowadzenia spraw rachunkowo-finansowych "projekt "Kształcimy dla pracy"

Przedmiot zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
Przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego "Podstawy rachunkowości" zakończonego certyfikatem w zawodzie Księgowy (kod zawodu 331301) dla uczestników projektu/ uczniów klas technikum ekonomicznego Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 82500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Obsługa wózków jezdniowych kategoria II


Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych kat. II, potwierdzonego egzaminem UDT, dla uczniów Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku uczących się na kierunkach Technik logistyk i Technik spedytor. Kurs będzie realizowany w latach 2024-2026.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Kurs Stewardesy i Stewarda linii lotniczych

Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie kursu stewardesy i stewarda linii lotniczych dla uczniów, kończącego się egzaminem wewnętrznym i wydaniem certyfikatu ukończenia kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Warsztaty dla branży SPL

1. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych warsztatów z zakresu magazynowania oraz transportu i spedycji dla uczniów branży SPL, mających na celu podniesienie kwalifikacji i kompetencji uczniów w obszarach związanych z gospodarką magazynową oraz transportem i spedycją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Warsztaty dla branży EKA

Nazwa zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów o tematyce: źródła finansowania i procedura zakładania firmy dla uczniów technikum ekonomicznego Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku w latach 2024-2026.
1. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych warsztatów dla uczniów o profilu ekonomicznym, które umożliwią im zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie zakładania firmy oraz identyfikacji i pozyskiwania źródeł finansowania dla nowych przedsięwzięć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260307956

7.3.3) Ulica: ul. Górnośląska 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-443

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSK AUTO Leszek Czop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161197839

7.3.3) Ulica: Ul. MICKIEWICZA 75

7.3.4) Miejscowość: LEŻAJSK

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadry Turystyki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272738159

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 47/47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-210

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp unieważnia prowadzone postępowanie pn.: Część 4 - Warsztaty dla branży SPL. Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp unieważnia prowadzone postępowanie pn.: Część 5 - Warsztaty dla branży EKA. Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.