Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8451679908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Węgorzewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpgizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpgizycko.ezamawiajacy.pl/pn/zdpgizycko/demand/176923/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23fe5d23-44dd-486d-9146-6369ea7428ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043041/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SU.2501.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 474488,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 „Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I” obejmuje: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni dróg powiatowych, nawierzchni ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych oraz chodników, zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie danego obszaru. Zwalczanie śliskości zimowej i gołoledzi wykonywane będzie z zastosowaniem mieszanki piaskowo – solnej zagwarantowanej przez Zamawiającego.Sieć dróg powiatowych została podzielona na dwa obszary jednakże Zamawiający zastrzega, iż w przypadku ewentualnych awarii sprzętu bądź nieprzewidzianych trudnych warunków atmosferycznych sprzęt może być wysłany do wykonania pracy przy z.u.d poza przypisany mu obszar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 200406,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 „Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr II” obejmuje: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni dróg powiatowych, nawierzchni ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych oraz chodników, zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie danego obszaru. Zwalczanie śliskości zimowej i gołoledzi wykonywane będzie z zastosowaniem mieszanki piaskowo – solnej zagwarantowanej przez Zamawiającego.Sieć dróg powiatowych została podzielona na dwa obszary jednakże Zamawiający zastrzega, iż w przypadku ewentualnych awarii sprzętu bądź nieprzewidzianych trudnych warunków atmosferycznych sprzęt może być wysłany do wykonania pracy przy z.u.d poza przypisany mu obszar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 202472,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 „Mieszanka piaskowo – solna 20 % wraz z załadunkiem, z bazą na terenie obszaru II” obejmuje: przygotowanie przez Wykonawcę mieszanki piasku z solą, składowanie jej na placu Wykonawcy oraz dysponowanie sprzętem i operatorem do jej załadunku na piaskarki. Gotowy materiał uszorstniający do zwalczania śliskości dla jednostek sprzętowych pracujących na drogach powiatowych musi być składowany na terenie obszaru II.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 71610,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia - Zadanie 1) Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233162,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233162,50 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240947,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240947,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240947,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Paweł Kochański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451822613
7.3.3) Ulica: Smętna 23
7.3.4) Miejscowość: Wydminy
7.3.5) Kod pocztowy: 11-510
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240947,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96087,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96087,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96087,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Paweł Kochański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451822613
7.3.3) Ulica: Smętna 23
7.3.4) Miejscowość: Wydminy
7.3.5) Kod pocztowy: 11-510
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96087,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- ROBOTA BUDOWLANA : DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 4 PODŁĄCZENIE TYMCZASOWEGO OBOZOWISKA KONTENEROWEGO DO MEDIÓW W KOMPLESKIE WOJSKOWYM REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 21 W ORZYSZU( 3 ZADANIA)
- Robota budowlana w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dostosowanie budynku nr 1 na terenie jednostki wojskowej w Gołdapi do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1616N na odcinku Krzyżany-Słabowo
- Remont pomieszczeń magazynowych w budynku nr 2, dostosowanie budynku nr 14 do obowiązujących przepisów p.poż, remont fragmentu ogrodzenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym w Gołdapi.
- "Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku - II"
- Usługa przeglądów konserwacyjnych z wykonywaniem pomiarów elektrycznych, zabezpieczenie ciężarów i zawiesi na czas badania suwnic przez WDT i napraw urządzeń dźwigowych na lata 2025-2028
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Lipowa.
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.