eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynekdostawa paliw p³ynnych do siedziby Zamawiaj±cego



Og³oszenie z dnia 2025-12-12

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa paliw p³ynnych do siedziby Zamawiaj±cego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gospodarka Komunalna Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281459108

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Górna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarkakomunalna@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gko.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa paliw p³ynnych do siedziby Zamawiaj±cego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-167d69cf-83c4-46ba-b944-c1a3337b331c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00595653

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl (formularz Wy¶lij wiadomo¶æ dostêpny na stronie dotycz±cej danego postêpowania)
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy. Regulamin znajduje siê na stronie g³ównej Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcja pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s. https://platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
5. Limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty wynosi 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB ka¿dy.
6. Szczegó³owe informacje dotycz±ce, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy, w których okre¶lono w szczególno¶ci ¿e:
6.1. Szyfrowanie ofert odbywa siê automatycznie przez system.
6.2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Zamawiaj±cego podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietleniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
6.3. Oferta lub wniosek powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne stosuje siê:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, 7-zip.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gospodarka Komunalna Sp. z o. o.
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zam. 6/2025/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych do siedziby Zamawiaj±cego:
a) oleju napêdowego (letniego oraz zimowego) w ilo¶ci do 150 000 litrów (75 000 litrów w ci±gu roku),
b) Dzier¿awa zbiornika na paliwo wraz z zamontowanym dystrybutorem o pojemno¶ci 5 000 litrów na czas trwania umowy. Zbiornik powinien spe³niaæ wszelkie wymagania przewidziane w odrêbnych przepisach i zostaæ dostarczony na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego (Dzia³ Oczyszczania Miasta, ul. Mrongowiusza 20, 11-015 Olsztynek)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami, wymagan± przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1 Aktualn± koncesjê na obrót paliwami, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami, wymagan± przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:
1. wype³niony i podpisany Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
2. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ,
3. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
4. o¶wiadczenie dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z Ukrain± zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.,
5. w przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
6. w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp. dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w zakresie wynagrodzenia Wykonawca – je¶li na podstawie odrêbnych przepisów nast±pi± zmiany stawek podatku: w takiej sytuacji stosuje siê stawkê podatku VAT aktualn± na dzieñ wystawienia faktury VAT;
2) gdy konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami poza kontrol± stron, których dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególno¶ci takich okoliczno¶ci jak zagro¿enie epidemiologiczne, zamieszki , akty terroru, zamkniêcie granic, rz±dowe ograniczenia miêdzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczno¶ci o charakterze tzw. Si³y wy¿szej. W czasie trwania si³y wy¿szej Sprzedawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego . Wykonawca do³o¿y wszelkich starañ, aby pomimo istnienia si³y wy¿szej zapewniæ ci±g³o¶æ dostaw wszystkich produktów na bie¿±co i zgodnie ze sk³adanymi zamówieniami oraz zobowi±zuje siê informowaæ Zamawiaj±cego niezw³ocznie i na bie¿±co o wszelkich trudno¶ciach zwi±zanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów.
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy musz± byæ dokonane na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zmiana adresu którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany niniejszej umowy, lecz informacja o zmianie adresu powinna byæ zakomunikowana drugiej Stronie w formie pisemnej, pod rygorem uznania pism wys³anych na adres wskazany w umowie lub inny zakomunikowany drugiej Stronie za dorêczone.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.