Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2026 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: waldemar.kiszka@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2026 r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2918da9f-7033-4c7b-a325-3d9468c1ed39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094647/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2026r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z uwzględnieniem zasad wynikających z rozdziału X i XI SWZ.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej: waldemar.kiszka@arimr.gov.pl Adres strony internetowej - https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zamawiający informuje, że posiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast złożenie oferty w postępowaniu może odbywać się bez posiadania konta.Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców, która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofert na platformie.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformy dla użytkowników (wykonawców).W ramach platformy dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”. Maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików poprzez platformę wynosi 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkość pliku 75MB. Załączone przez platformę pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie: BOR07.2619.6.2025.DSZa datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę. Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.Zamawiający rekomenduje użycie przez wykonawców następujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1261; dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.(Dz.U.2020.2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.(Dz.U.2020.2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOR07.2619.6.2025.DS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI PRZEGLĄDÓW I NAPRAW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH DACIA DUSTER – 5 SZT DACIA SPRING SZT 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert , pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust od cen części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych (O)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na użyte oryginalne części zamienne, podzespoły i materiały (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI PRZEGLĄDÓW I NAPRAW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH SKODA OCTAVIA – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert , pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust od cen części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych (O)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na użyte oryginalne części zamienne, podzespoły i materiały (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI PRZEGLĄDÓW I NAPRAW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH FIAT DUCATO – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert , pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust od cen części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych (O)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na użyte oryginalne części zamienne, podzespoły i materiały (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI PRZEGLĄDÓW I NAPRAW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH KIA SPORTAGE – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert , pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust od cen części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych (O)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na użyte oryginalne części zamienne, podzespoły i materiały (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI PRZEGLĄDÓW I NAPRAW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH SSANGYONG TIVOLI – 9 SZT. ORAZ SSANGYONG KORANDO SZT. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert , pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust od cen części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych (O)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na użyte oryginalne części zamienne, podzespoły i materiały (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI PRZEGLĄDÓW I NAPRAW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEGLĄDÓW POGWARANCYJNYCH ORAZ NAPRAW BIEŻĄCYCH DACIA DUSTER (44 SZT.), FIAT DOBLO (1 SZT.), SUZUKI SX4 (3 SZT.), SUZUKI VITARA (1 SZT.), SKODA OCTAVIA 4 SZT.), KIA SEE'D (2 SZT.),
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert , pod warunkiem, że oferta ta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust od cen części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych (O)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na użyte oryginalne części zamienne, podzespoły i materiały (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunku udziału w postępowaniu dotyczą:W zakresie zadań od nr 1 – 5
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100)
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że
a. należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi obejmujące naprawę (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy) dotyczące floty co najmniej 10 samochodów w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy każda z usług.
(Pod pojęciem flota samochodowa Zamawiający rozumie zespół pojazdów samochodowych użytkowanych w ramach jednego podmiotu tj. - przedsiębiorstwo, firma, instytucja, itp.)
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje usługę Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji usługi do dnia wystawienia dowodu określającego czy ta usługa jest wykonywana należycie upłynęło 11 miesięcy, a liczba samochodów objętych usługą jest nie mniejsza niż 15.
b. dysponuje co najmniej czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem:
a) jedna osoba pełniącą nadzór nad realizacją usług, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych;
b) co najmniej 3 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające łącznie odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie mechaniki, elektryki z elektroniką oraz diagnostyki komputerowej samochodów.
c. dysponuje co najmniej jedną autoryzowaną stacją obsługi samochodów, do której dojazd z siedziby lub powrót do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70 nie przekracza 20 km, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl, wyposażoną minimum w:
a) 6 stanowisk naprawczych, wyposażonych w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu, w tym:
stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrii
kół),
stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy
różnicowe)
oraz dodatkowo:
b) 2 stanowiska elektryka samochodowego,
c) stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
d) urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji obsługujące gaz r1234yf,
e) minimum 1 auto laweta
W zakresie zadania nr 6
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100)
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że
a. należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi obejmujące naprawę (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy) dotyczące floty co najmniej 10 samochodów w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy każda z usług.
(Pod pojęciem flota samochodowa Zamawiający rozumie zespół pojazdów samochodowych użytkowanych w ramach jednego podmiotu tj. - przedsiębiorstwo, firma, instytucja, itp.) W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje usługę Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji usługi do dnia wystawienia dowodu określającego czy ta usługa jest wykonywana należycie upłynęło 11 miesięcy, a liczba samochodów objętych usługą jest nie mniejsza niż 15.
b. dysponuje co najmniej jedenastoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem:
a) jedna osoba pełniącą nadzór nad realizacją usług, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych;
b) co najmniej dziesięć osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające łącznie odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie mechaniki, elektryki z elektroniką oraz diagnostyki komputerowej samochodów.
c. dysponuje co najmniej jedną nieautoryzowaną stacją obsługi samochodów, do której dojazd z siedziby lub powrót do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70 nie przekracza 10 km, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl, lub gdy trasa dojazdu do serwisu będzie dłuższa niż 10 km ale tylko w sytuacji, gdy auta będą odbierane i zwracane w ramach usługi door to door wyposażoną minimum w:
a) 13 stanowisk naprawczych, wyposażonych w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu, w tym:
- stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
- stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrii kół),
- stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe)
- oraz dodatkowo:
b) 2 stanowiska elektryka samochodowego,
c) stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
d) urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji obsługujące gaz r1234yf,
e) minimum 1 auto laweta
UWAGA:
Zasady spełnienia warunków udziału w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część / zadanie zamówienia:
1) Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część zamówienia w zakresie warunku określonego w lit. a) (wykazanie należytego wykonania co najmniej 2 usług naprawy samochodów) w celu wykazania spełnienia tego warunku może w stosunku do kilku lub wszystkich części powołać się na wykonanie tych samych umów, pod warunkiem, że umowy te będą obejmowały ilość samochodów odpowiadającą sumie ilości samochodów wymaganej przez Zamawiającego w zakresie części zamówienia, w stosunku do których Wykonawca złożył ofertę..
2) Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część zamówienia w zakresie warunku określonego w lit. b) (wykazanie posiadania odpowiedniej kadry) w celu wykazania spełnienia tego warunku może w stosunku do kilku lub wszystkich części powołać się na te same osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez tę kadrę wszystkich wymogów w tym zakresie postawionych przez Zamawiającego w odniesieniu do tego warunku udziału w postępowaniu w każdej z części zamówienia, co do której Wykonawca złożył ofertę.
3) Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część zamówienia w zakresie warunku określonego w lit. c) (dysponowanie odpowiednią stacją obsługi samochodów) w celu wykazania spełnienia tego warunku może w stosunku do kilku lub wszystkich części powołać się na tą samą stację obsługi pojazdów pod warunkiem spełnienia przez tę stację wszystkich wymogów w tym zakresie postawionych przez Zamawiającego w odniesieniu do tego warunku udziału w postępowaniu w każdej z części zamówienia, co do której Wykonawca złożył ofertę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1-3 i 5-10, a także w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023.1497 t.j.)..
c. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. b SWZ Zamawiający wymaga złożenia w odniesieniu do zadań 1-6
a. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór załącznik nr 7 do SWZ.
b. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
3. informację o stacjach obsługi wraz z wyposażeniem dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają ten zakres zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) oraz dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.
5) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany treści umowy określone są w załączniku nr 11 a i 11 b do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2026 r
- Usługa serwisowania samochodów służbowych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku
- Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Przeglądy samochodowe gwarancyjne, konserwacja i naprawa samochodów oraz wymiana i naprawa opon
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów serwisowych oraz kompleksowych usług naprawy samochodów służbowych, będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





