eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoRemont I LO w Giżycku w ramach projektu "Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego " LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego



Ogłoszenie z dnia 2025-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont I LO w Giżycku w ramach projektu „Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego ” LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GIŻYCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510953225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Smętka 7

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd6941b3-9f00-42c3-896e-3008957b4ded

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont I LO w Giżycku w ramach projektu „Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego ” LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6941b3-9f00-42c3-896e-3008957b4ded

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00591131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00465844/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Tworzenie przyjaznego środowiska edukacyjnego na rzecz I L0 im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Giżycku w ramach programu "Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 projekt pn.„Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego” LT PL 00469

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZOSiPO 0611.2.1.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie dziewięciu (9) pomieszczeń I Liceum Ogólnokształcącego w Giżycku w ramach programu Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 „Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego” LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu oraz warunki zamówienia zawierają:
1.1. Projekt umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
1.2. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne, przedmiar - folder .zip – załącznik 5 do SWZ,
1.2.1. Dokumentacja projektowa branży budowlanej – załącznik 5.1. do SWZ
1.2.2. Dokumentacja projektowa branży sanitarnej – załącznik 5.2. do SWZ
1.2.3. Dokumentacja projektowa branży elektrycznej – załącznik 5.3. do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533443,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533443,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533443,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 845-000-09-84 Nr REGON : 000448663

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533443,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.