Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00461861/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Łapiemy deszcz - retencja wody dla klimatu. Odwodnienie budynku gminnego w którym mieści się ośrodek zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 87
1.5.2.) Miejscowość: Baranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-314
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 465851350
1.5.8.) Numer faksu: 465851350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-baranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11854731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Łapiemy deszcz - retencja wody dla klimatu. Odwodnienie budynku gminnego w którym mieści się ośrodek zdrowia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db7f4a64-b3ab-4d23-80a7-15933d82d2bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043386/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Łapiemy Deszcz retencja wody dla klimatu. Odwodnienie budynku gminnego, w którym mieści się ośrodek zdrowia.Zadanie realizowane z udziałem środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAPU.271.1.19.2025.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Budowa sieci kanalizacji deszczowej z separatorem i zbiornikiem retencyjnym na wody deszczowe oraz modernizacja zew. instalacji kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego oraz dostawie i montażu systemu odwodnienia dachu budynku komunalnego w Baranowie w którym mieści się ośrodek zdrowia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ
3) Zamawiający na realizacje zadania pod nazwą: Łapiemy deszcz - retencja wody
dla klimatu. Odwodnienie budynku gminnego, w którym mieści się ośrodek zdrowia zamówienia otrzymał dofinansownie w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Mazowieckiego na realizacje zadania w ramach Mazowieckiego Instrumentu wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu – Mazowsze dla klimatu 2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254607,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254607,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PA-MI Usługi Melioracyjne i Budowlane Paweł Owczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381550396
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły
7.3.4) Miejscowość: Chylice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-313
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ OWCZAREK PA-MI USŁUGI MELIORACYJNE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ OWCZAREK PA-MI USŁUGI MELIORACYJNE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254907,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BARANÓW
- Schronienie dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
- Schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych nadużywających substancji psychoaktywnych
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Baranów w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2027 r."
- Wykonanie dokumentacji oraz realizacja zadania pn. "Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 5716 P w miejscowości Trębaczów na odcinku o długości około 0,48 km"- w formie "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa wiaty na sprzęt z częścią garażowo-magazynową
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ul. Cisowej w Jaworzu (od skrzyżowania z ul. Wrzosową/ Ogrodową do skrzyżowania z ul. Słoneczną)"
- Budowa drogi pieszo- rowerowej - odcinek 2 w ramach zadania "Budowa Cyklostrady - Trasa Via Regia na terenie Gminy Lubomierz
- Budowa drogi gminnej ul. Szlachecka i Słowiańska w Dąbrówce Nowej- etap II
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Okopowej, Weteranów i Hubalczyków w Lubartowie w ramach projektu: "Zrównoważony system zagospodarowania wód opadowych w mieście Lubartów"
- Remonty dróg powiatowych
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Cedrowej na odcinku od ul. Jaworowej do ul. Dębowej z urządzeniami retencjonującymi wody opadowe
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





