Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00412388/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00423006/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki”- drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Tresna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żywiecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Tresna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-311
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 866 13 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czernichow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d119b42-f79c-4570-bdf4-d82d780c01bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki”- drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d119b42-f79c-4570-bdf4-d82d780c01bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003542/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Aktywne przedszkolaki jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji, Działanie: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114070,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki”. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku (jeśli są wymagane). Przedmiot zamówienia musi być dostarczany do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym w warunkach zapewniających brak uszkodzeń. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby realizatora danej części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w Międzybrodziu Żywieckim. Realizatorami projektu są: Część 1: Przedszkole im. Ks. Jana Hojdysa w Międzybrodziu Żywieckim. ul. Beskidzka 27, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie, NIP: 5531756041 Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w załączniku nr 5 do SWZ dla każdej części.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 59406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki”. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku (jeśli są wymagane). Przedmiot zamówienia musi być dostarczany do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym w warunkach zapewniających brak uszkodzeń. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby realizatora danej części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola Puchatkowo w Międzybrodziu Bialskim. Realizatorami projektu są: Część 2: Przedszkole w Międzybrodziu Bialskim Puchatkowo ul. Bielska 2, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, NIP: 5531749360 Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w załączniku nr 5 do SWZ dla każdej części.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 14444,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki”. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku (jeśli są wymagane). Przedmiot zamówienia musi być dostarczany do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym w warunkach zapewniających brak uszkodzeń. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby realizatora danej części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 2 w Międzybrodziu Bialskim. Realizatorami projektu są: Część 3: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Międzybrodziu Bialskim Oddziały przedszkolne ul. Kasperków 8, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, NIP: 5532047111 Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w załączniku nr 5 do SWZ dla każdej części.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 40218,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55762,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107584,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55762,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55762,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50741,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50741,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50741,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50741,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup dostępu do platformy edukacyjnej, pomocy dydaktycznych dla dzieci i nauczycieli, opracowanie obudowy dydaktycznej oraz pakiet szkoleń w ramach projektu "Akademia małego lingwisty"
- Zakup pomocy dydaktycznych - sprzęt geodezyjny, na potrzeby projektu pn.: "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Firlej"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





