Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481932/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa zestawów komputerowych i tabletów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 632
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.materna@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/240989/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa zestawów komputerowych i tabletów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-026e6a1a-1941-4eb1-aebd-5c474378b4bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Sprzęt komputerowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/30/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176335,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1:1. Zestaw komputerowy – 30 zestawów.
Skład zestawu komputerowego:
1) Komputer typu AiO (All in One).
2) Zintegrowany z komputerem typu AiO (All in One) monitor panoramiczny, matowy, o przekątnej minimum 23 cale.
3) Klawiatura USB.
4) Mysz USB.
5) Kompletny zestaw okablowania umożliwiający pełne użytkowanie.
Minimalne wymagane parametry zestawu określono w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 180810,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2:1. Tablet – 15 zestawów.
Minimalne wymagane parametry zestawu określono w Rozdziale 5 pkt 5.3. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 36082,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78781,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81770,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78781,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Brzeski 89
7.3.4) Miejscowość: Zakręt, Warszwa-Wesoła
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78781,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37359,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37359,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37359,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barzycki Inwestycje Tomasz Barzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937
7.3.4) Miejscowość: Kuków 121A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
jakie przetargi wygrała firma
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37359,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 im. Witolda Budryka w Siemianowicach Śląskich w 2026 roku.
- Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego oraz transport sanitarny krwi i jej składników.
- Wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu "Edukacja dla przyszłości 2.0
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa 13 zestawów komputerowych dla pracowników WFOŚiGW w Krakowie
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu pn. Nowy wymiar edukacji w Gminie Wojkowice - szkoły podstawowe
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz potrzeb realizacji zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





