eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekDostawa mleka i produktów nabia³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku



Og³oszenie z dnia 2025-12-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mleka i produktów nabia³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 22 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910514039

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.zdunowska@22wszur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.22wszur.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mleka i produktów nabia³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae6b4167-afe3-478e-84c4-fc03ca719215

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00590371

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116336/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 dostawa mleka i przetworów nabia³owych na 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://22wszur.ezamawiajacy.pl/pn/22WSZUR/demand/254139/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://22wszur.ezamawiajacy.pl/pn/22WSZUR/demand/254139/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ,
odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
2) System jest dostêpny pod adresem: https://22wszur.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22TP1D12

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mleka i produktów nabia³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
Dostawa mleka i produktów nabia³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku na rok 2026

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W przypadku niewyczerpania w ca³o¶ci ¶rodków wynikaj±cych z zawartej Umowy, w okresie jej
obowi±zywania Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji
polegaj±ce na wyd³u¿eniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich ¶rodków, nie d³u¿ej
jednak ni¿ dwa miesi±ce od dnia zakoñczenia jej
obowi±zywania. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ wykonania umowy w zakresie objêtym opcj±, o ile
zamawiaj±cy z³o¿y przed up³ywem terminu obowi±zywania
umowy o¶wiadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym bêdzie
odbywa³a siê w zakresie asortymentowym i na podstawie
cen jednostkowych wskazanych w ofercie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e, posiada nastêpuj±ce kompetencje
lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej t.j.
a) aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania,
warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust.
1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (tj. Dz.U.2023.872 t.j.),
lub
b) aktualn± decyzjê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania,
warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub
wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia nie zwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty
pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62
ust.l pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.
1448.)
lub
c) za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja
2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub
wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.
U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730, z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne
przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem
podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego
z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da
z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie
do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych
podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych
nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych
lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem
zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania
wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca
dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub
zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.
1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owe

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w przypadku, gdy ofertê sk³ada Wykonawca krajowy, który produkuje lub wprowadza do obrotu
¿ywno¶æ pochodzenia zwierzêcego - aktualn± decyzjê administracyjn± powiatowego lekarza weterynarii o
zatwierdzeniu zak³adu w zakresie czê¶ci zamówienia lub rodzaju ¿ywno¶ci (grupy produktów) obejmuj±cych przedmiot
zamówienia., o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz. U. z
2023 r. poz. 872.)
lub
2) w przypadku, gdy ofertê sk³ada Wykonawca krajowy, o którym mowa art. 61 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i
¿ywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) - aktualn± decyzjê pañstwowego powiatowego inspektora sanitarnego o
zatwierdzeniu zak³adu w zakresie przedmiotu zamówienia
lub
3) w przypadku, gdy ofertê sk³ada Wykonawca krajowy, który prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie
po¶rednictwa w sprzeda¿y ¿ywno¶ci na odleg³o¶æ (sprzeda¿y wysy³kowej), w tym sprzeda¿y przez Internet, o str. 13
której mowa w art. 63 ust. 2 pkt 10 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia - aktualne za¶wiadczenie
pañstwowego powiatowego inspektora sanitarnego o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli
organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie przedmiotu zamówienia

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

dokumenty potwierdzaj±ce wdro¿enie systemu HACCP tj. a) dokument (za¶wiadczenie) w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego sytemu HACCP. Przed³o¿one za¶wiadczenie winno potwierdzaæ, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP lub w przypadku sprzeda¿y na odleg³o¶æ o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ producent w zakresie rodzaju ¿ywno¶ci (grupy produktów) obejmuj±cych przedmiot zamówienia wdro¿y³ i stosuje system HACCP lub b) certyfikat HACCP, wystawiony przez niezale¿n±, akredytowan± jednostkê certyfikuj±c± lub c) protokó³ z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzêdowej kontroli ¿ywno¶ci, w sk³ad którego wchodzi punkt zawieraj±cy pozytywn± ocenê wdro¿enia i utrzymania systemu HACCP

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

dokumenty potwierdzaj±ce wdro¿enie systemu HACCP tj. a) dokument (za¶wiadczenie) w³a¶ciwego organu
Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad
stosowaniem zasad wdro¿onego sytemu HACCP. Przed³o¿one za¶wiadczenie winno potwierdzaæ, ¿e
Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP lub w przypadku sprzeda¿y na odleg³o¶æ
o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ producent w zakresie rodzaju ¿ywno¶ci (grupy produktów) obejmuj±cych
przedmiot zamówienia wdro¿y³ i stosuje system HACCP lub b) certyfikat HACCP, wystawiony przez
niezale¿n±, akredytowan± jednostkê certyfikuj±c± lub c) protokó³ z ostatniej kontroli sanitarnej
przeprowadzonej przez organy Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzêdowej kontroli ¿ywno¶ci, w
sk³ad którego wchodzi punkt zawieraj±cy pozytywn± ocenê wdro¿enia i utrzymania systemu HACCP

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

okre¶lone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://22wszur.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 11:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.