Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00530149/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowej w Morawicy oraz drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brzezinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7d916a1-77a7-4b55-9572-225cfb7fd8961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowej w Morawicy oraz drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brzezinach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d916a1-77a7-4b55-9572-225cfb7fd896
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074267/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi i chodnika przy drodze gminnej ul. Parkowej w Morawicy
1.1.23 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach o nr 870/15, 870/18 obręb Brzeziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.56.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Przebudowa drogi i chodnika przy drodze gminnej ul. Parkowej w MorawicyPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 349029T (ul. Parkowa) w Morawicy na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 73 (km 0+009,80) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 0369T.
Zakres opracowania:
- budowa drogi dla rowerów,
- przebudowa skrzyżowania z ul. Diamentową,
- remont i przebudowa istniejących chodników dla pieszych,
- remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej,
- remont i przebudowa istniejących chodników dla pieszych,
- regulacja wysokościowa infrastruktury technicznej.
Na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 73 do skrzyżowania z ul. Ściegiennego przewidziano budowę drogi dla rowerów o szerokości 1,5-2,5 m. Istniejące chodniki dla pieszych po obu stronach drogi gminnej zostaną wyremontowane przy zachowaniu dotychczasowych szerokości. W obrębie skrzyżowań chodniki dla pieszych zostaną przebudowane. Uszkodzona nawierzchnia asfaltowa drogi gminnej zostanie sfrezowana a w jej miejsce ułożona zostanie warstwa ścieralna o gr. 6 cm z betonu asfaltowego. Skrzyżowanie z ul. Diamentową zostało zaprojektowane jako z wyniesioną nawierzchnią z kostki betonowej. Na dalszym odcinku od strony zachodniej istniejący chodnik o szerokości 2,0 m z płyt betonowych oddalony od krawężnika pasem zieleni o szerokości 1,0 m zostanie rozebrany. W miejscu istniejącego chodnika i pasa zieleni zaprojektowano chodnik o szerokości 3,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego.
Parametry techniczne drogi gminnej:
- kategoria drogi – gminna,
- klasa drogi - „L”,
- prędkość projektowa – 40 km/h,
- kategoria ruchu - KR2
- jezdnia bitumiczna o szerokości 5,0 – 6,0 m (1x2),
- chodniki dla pieszych o zmiennej szerokości z kostki betonowej,
- pochylenie podłużne 0,2 - 1,0 %,
- przekrój poprzeczny daszkowy 2,0 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2869440,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach o nr 870/15, 870/18 obręb BrzezinyPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Brzeziny gm. Morawica pow. kielecki woj. świętokrzyskie: ul. Tarasowa. Roboty budowlane objęte wnioskiem zawierają się na działkach nr ewidencyjny 870/15, 871/18 obręb 0004 Brzeziny, jednostka ewidencyjna 260412_5 Morawica. Jest to inwestycja o charakterze liniowym, łączna długość przebudowanego odcinka drogi to w sumie 266,00 mb. Przebudowywany odcinek drogi znajduje się na terenie mieszkaniowym. W sąsiedztwie przedmiotowej drogi występują tereny przewidziane do zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej. Na potrzeby niniejszej inwestycji założono kilometraż lokalny od KM 0+000 /połączenie z ulicą Wspólną/ do KM 0+266,00 / połączenie z ulicą Słoneczną/. Zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego na całym odcinku o szerokości 5,0m; o spadku jednostronnym 2% oraz pobocza z kruszywa łamanego grubości 9 cm o spadku 8%. Wzdłuż drogi zostaną wykonane zjazdy indywidualne z kostki betonowej dla zjazdów zagospodarowanych oraz z kruszywa łamanego dla zjazdów niezagospodarowanych o parametrach zgodnych z PZT.
Odwodnienie będzie odbywać się poprzez lewostronną muldę ( przykrytą blachą ryflowaną gr. 6 mm na zjazdach indywidualnych) na tereny zielone w granicach pasa drogi wewnętrznej oraz do rowów drogi gminnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 425979,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1961698,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3689112,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1961698,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych - Podwykonawcy nie są znani na etapie zawarcia umowy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1961698,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386528,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663900,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386528,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „PROF-BUD” S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztof Wójcik 25-900 Kielce ul. E. Massalskiego 24/22 NIP 9591666800;Magdalena Frąk 25-549 Kielce ul. Marszałkowska 71/21 NIP 9591568919
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591817475
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386528,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy: Część 20: Poszerzone badania profilaktyczne II
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





