Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206932/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00219543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00234358/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00241684/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WDROŻENIE SYSTEMU DO OBSŁUGI OPŁAT I STOŁÓWKI ORAZ MAGAZYNU NA POTRZEBY JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE MIASTA GDAŃSKA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367708720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Witolda Andruszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-601
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 768 82 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gci.gdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gci-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WDROŻENIE SYSTEMU DO OBSŁUGI OPŁAT I STOŁÓWKI ORAZ MAGAZYNU NA POTRZEBY JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE MIASTA GDAŃSKA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cc8ded3-cbfd-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00589775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/03/U/2024/K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie systemu do obsługi opłat i stołówki oraz magazynu na potrzeby jednostek oświatowych w Gminie Miasta Gdańska.
Wykonanie analizy (Etap 1) oraz wdrożenia i utrzymania Systemu (Etap 2 i 3 ) w ramach Zakresu Podstawowego, a następnie jego dalsze utrzymanie i realizacja usług zamawianych w ramach Zakresu Opcjonalnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1515271,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1515217,44 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena oferty dla zamówienia podstawowego: 1 148 013,12 zł brutto
Cena oferty dla zamówienia opcjonalnego: 367 258,32 zł brutto
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Doświetlenie przejścia dla pieszych przez skrzyżowanie ul. Łódzkiej przy ul. Płockiej" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Dostawa narzędzi medycznych i chirurgicznych dla Copernicus PL Sp. z o.o."
- Opracowanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego i programu prac konserwatorskich i restauratorskich, przeprowadzenie badań architektonicznych dla budynku przy ul. Pod Zrębem 9.
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- świadczenie usług w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez ZTM w Gdańsku na obszarze jego działania za pośrednictwem Systemu FALA
- "Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń kulturalnych w 2026 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT wraz z wdrożeniem i wsparciem"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego wraz z wdrożeniem i konfiguracją zawiązana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Zakup klastra serwerowego, macierzy, zasilacza UPS, modułu bateryjnego i oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Zakup subskrypcji licencji oraz rozszerzonych pakietów gwarancyjnych producenta dla klastra urządzeń Fortinet na okres 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





