Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545378/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00549629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kluczy bezpieczeństwa USB NFC oraz wykonanie prac wdrożeniowych na infrastrukturze Urzędu Miasta w Czeladzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 45
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/7637923
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,178463,739db4fe276d8b7b4c0b081a69f107b1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kluczy bezpieczeństwa USB NFC oraz wykonanie prac wdrożeniowych na infrastrukturze Urzędu Miasta w Czeladzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18855765-fb4c-4791-aec7-60bfdc2aa86e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032455/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kluczy bezpieczeństwa USB NFC oraz wykonanie prac wdrożeniowych na infrastrukturze Urzędu Miasta w Czeladzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie będzie finansowane na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0327/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II -Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Tytuł projektu -Cyberbezpieczna Czeladź.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 390515,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest Dostawa kluczy bezpieczeństwa USB NFC oraz wykonanie prac wdrożeniowych na infrastrukturze Urzędu Miasta w Czeladzi.
2. Zakres zamówienia obejmuje wdrożenie weryfikacji dwuetapowej dla użytkowników oparte o certyfikaty oraz klucze sprzętowe typu USB NFC, w tym:
1) Przeprowadzenie uzgodnień z Zamawiającym w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
2) Przedstawienia koncepcji wdrożenia w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
3) Przygotowania harmonogramu prac w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
4) Dostawę kluczy bezpieczeństwa USB NFC w ilości 200 szt.
5) Wykonanie prac wdrożeniowych na infrastrukturze Zamawiającego,
6) Przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego w siedzibie Zamawiającego dla dwóch administratorów oraz przygotowanie instrukcji dla użytkownika końcowego,
7) Sporządzenie dokumentacji powdrożeniowej uwzględniającej m.in. zakres wykonywanych konfiguracji, modyfikacji, procedurę dystrybucji certyfikatów oraz postępowanie na wypadek awarii systemu MFA,
3. Umowę należy wykonać zgodnie z Przedmiotem zamówienia to jest zgodnie z :
1) Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 4 do SWZ)
2) Umową o powierzeniu przetwarzania danych osobowych (Załącznik Nr 7 do SWZ)
3) Zapisami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32582000-6 - Nośniki danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69126,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69126,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69126,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUTARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS: 0000304996
7.3.3) Ulica: DULĘBY
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69126,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Przeprowadzenie szkoleń i dostawa oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Stare Kurowo"
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności (II)
więcej: Nośniki danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.