Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00549616/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
- 2025/BZP 00562808/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombajnistów 76
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 323636006
1.5.8.) Numer faksu: 323636002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rprsosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0ae47c4-f55c-411a-b83d-0be64211be9d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0ae47c4-f55c-411a-b83d-0be64211be9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00589320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 823309,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych tj. Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych w ilości 137 sztuk dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A- do niniejszej SWZ, stanowiącym jednocześnie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2. Wykonawca w każdej pozycji Formularza asortymentowego (Załącznik nr 1A) poda producenta/wytwórcę, nazwę handlową produktu i/lub numer katalogowy, jeżeli został nadany – zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzu cenowym.
3. W Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ, stanowiących jednocześnie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, zostały opisane minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, żeby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w stanie kompletnym, bez konieczności wykonania dodatkowych dostaw lub poniesienia kosztów oraz nie może być przedmiotem praw lub roszczeń osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia powinien pochodzić z bieżącej produkcji, być wolny od wad fizycznych i prawnych, najwyższej jakości i dopuszczony do obrotu na terenie UE. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia ani żadna jego część składowa nie może być rekondycjonowana, powystawowa lub wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
6. Oferowane produkty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z przepisami prawa.
7. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
8. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim, w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości, dokumentacji technicznej, certyfikatów lub deklaracji zgodności, paszportów oraz pozostałej zgodnie z przepisami prawa - wraz z dostawą urządzenia.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na następujących zasadach:
na urządzenia medyczne na okres minimalny 60 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W okresie gwarancji jakości Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich awarii, usterek i wad wykrytych w przedmiocie zamówienia lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia ich zgłoszenia.
Wykonawca przystąpi do usuwania usterek, awarii lub wad w ciągu 24 godzin licząc od chwili, gdy otrzyma zgłoszenie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zapewni urządzenie medyczne zastępcze.
12. Kody CPV:
33100000-1 Urządzenia medyczne
33182100 -0 Defibrylatory.
13. Zgodnie z art. 310 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznychUzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na mocy art. 310 Ustawy Pzp i zawarł taką informację w dokumentach zamówienia SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu pkt. 4.2.2 oraz 6.7. Ogłoszenia nr 2025/BZP 00549616/01 z dnia 2025-11-21.
Zamawiający wnioskował o pozyskanie środków w ramach dotacji celowej, której nie uzyskał na realizację przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934203,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9399733,44 PLN
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
- Wykonanie ekspertyz obiektów budowlanych, które przed wejściem w życie ustawy o OLiOC pełniły funkcję obiektów zbiorowej ochrony
- Adaptacja mieszkań treningowych przy ul. Sobieskiego 14 i Grottgera 20 w Sosnowcu
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu
- Dostawa respiratorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych i terenów zewnętrznych nieruchomości w zarządzie SIM Zagłębie Sp. z o.o. z podziałem na 4 części."
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w ramach programu wieloletniego pn.: "Narodowa Strategia Onkologiczna" dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi - II
- Dostawa aparatów do znieczuleń i kardiomonitorów
- Dostawa stołów operacyjnych, lamp operacyjnych oraz łóżek do wybudzeń
- Dostawa aparatu do krioterapii miejscowej w ramach projektu pn. "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych"
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - POWTÓRKA
- TP-49/25 Dostawa stołu operacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





