Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00541700/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00554023/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468144631
1.5.8.) Numer faksu: 468144647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatrawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-714b6713-24f7-4222-b715-f6b4ab85243a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-714b6713-24f7-4222-b715-f6b4ab85243a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072683/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Maz. oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów-Rawa Maz.-Biała Rawska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.III.7111.5.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1001493,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji urzędowych a następnie wykonanie robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej dla zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska”.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą
z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021, poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.).
Projekt budowlany powinien zawierać niezbędne ekspertyzy, opinie, pozwolenia i uzgodnienia,
w tym pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków na prace konserwatorskie i roboty budowlane zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz. 840 z późń. zm.) oraz stanowiskiem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi znak: WUOZ-ZN.5183.364.2024.KW z dnia 12 czerwca 2024r.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych we własnym zakresie.
Sporządzenie projektu wykonawczego, kosztorysów i przedmiarów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie bez uwag.
Część projektowa zadania będącego przedmiotem zamówienia, obejmuje ponadto wykonanie lub pozyskanie (jeśli są wymagane dla przedmiotowego zadania obowiązującymi przepisami lub ogólnie przyjętą praktyką przy sporządzaniu dokumentacji projektowej):
- Badań i analiz uzupełniających,
Przed rozpoczęciem prac należy zweryfikować dane wyjściowe do projektowania i wykonać wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, a w szczególności projektu budowlanego.
- Uzgodnień i decyzji administracyjnych,
W szczególności należy uzyskać wszelkie, wymagane zgodnie z prawem polskim, uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania.
- Mapy do celów projektowych,
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych na obszar objęty Inwestycją, jeśli powyższe wymagane są dla przedmiotowego zadania obowiązującymi przepisami lub ogólnie przyjętą praktyką przy sporządzaniu dokumentacji projektowej.
Projekt wykonawczy i efekt robót budowlanych powinny byś zgodne z PPK – Programem Prac Konserwatorskich zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków decyzją znak WUOZ-ZN.5183.364.2024.KW z dnia 12 czerwca 2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.11.2024 roku nie wpłynęła żadna oferta, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Utworzenie mieszkań wspomaganych dla osób z niepełnosprawnościami w lokalach przy ul. Łowickiej 10 i pl. J. Piłsudskiego 10 w Rawie Mazowieckiej
- Dostawa i montaż wyposażenia mechatronicznego do pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
- Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym
- Budowa zadaszonych boksów nr 11 i 12 wraz z wymianą części posadzki w ZGO Pukinin - Etap I
- Remont (modernizacja) drogi powiatowej nr 4105E w m. Jelitów od km 11+850 do km 13+350
- Rozbudowa składowiska odpadów na terenie ZGO Pukinin - kwatera nr IX
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.