Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548834/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b341caed-2b60-4416-a892-0972dc187920
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/72/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358932,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport specjalistyczny z lekarzem – zespól typu „S”.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań w zakresie wykonywania świadczeń zdrowotnych w zakresie transportu sanitarnego
Przedmiotowy transport winien się odbywać w składzie co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym:
lekarz systemu , pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny.
Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 12 miesięcy: 8 transportów:
• szacunkowa ilość kilometrów 48,
• szacunkowa ilość godzin: 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 5132,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport zwykły szpitalny z udziałem kierowcy i ratownika medycznego (zespół typu „T”)W skład zespołu wchodzą: 2 osoby – kierowca i ratownik medyczny
Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 12 miesięcy:
• szacunkowa ilość kilometrów – 22 000,00
• szacunkowa ilość godzin – 1 400,00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym wzrost i zmniejszenie zapotrzebowania może wynosić maksymalnie 30% wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo zamówienia składane przez Zamawiającego na dane usługi.
Czas świadczenia (godzina) liczona jest od momentu przyjazdu na miejsce wezwania do momentu przybycia na miejsce wskazane w zleceniu natomiast. Odległość (km) przebyta przez karetkę, liczona jest od miejsca, w którym pacjent zostaje przekazany do transportu, do miejsca wskazanego w zleceniu.
Usługa transportu realizowana będzie na podstawie zleceń określających termin, rodzaj transportu, miejsce oraz czas przewozu i wyjazdu, zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Zlecenia powinny zawierać datę, godzinę, nazwisko pacjenta oraz miejsce transportu.
Transport realizowany będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia(w tym święta i dni wolne od pracy), po ustaleniu terminu transportu przez pracownika Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 353800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie nie została złożona oferta (brak ofert). Zamawiający dnia 16.10.2024 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 24.10.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając na względzie powyższe okoliczności, postępowanie jest zasadne i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922153543
7.3.3) Ulica: Bandurskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, elektrycznej i teletechnicznej przy realizacji zadania pn.: Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa ul. Misztale.
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu- powtórka.
- Przebudowa sal chorych i łazienek na Oddziale Dziecięcym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola - Korzenica wraz z budową chodnika (km 0+780 do 1+092)
- Przebudowa pomieszczeń laboratorium analiz med. i mikrobiologicznych w ramach przeds. pn. Poprawa jakości usług medycznych COM w Jarosławiu poprzez modern., przebud. zakup wypos. SOR i pracowni (...)
- Roboty renowacyjne elewacji budynku oraz częściowa wymiana stolarki okiennej Urzędu Gminy Jarosław
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
- Usługa transportu sanitarnego
- "Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie."
- Transport dzieci i młodzieży z Gminy i Miasta Stawiszyn do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4"
- "Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie gminy Sędziszów wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi, na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych..."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.