Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506541/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00518002/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Projekt układu komunikacyjnego wraz z oświetleniem w obszarze pomiędzy ul. Zelejową, drogą wojewódzką nr 762 i ul. Sienkiewicza w Chęcinach".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/checiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Projekt układu komunikacyjnego wraz z oświetleniem w obszarze pomiędzy ul. Zelejową, drogą wojewódzką nr 762 i ul. Sienkiewicza w Chęcinach".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27c58e6a-3fb3-4e57-832b-e5dd8c5a7be1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054058/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Projekt układu komunikacyjnego wraz z oświetleniem w obszarze pomiędzy ul. Zalejową , drogą wojewódzką nr 762 i ul. Sienkiewicza w Chęcinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.16.2024.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie:
- ulic: Kasztelańskiej, Jana II Sobieskiego, Królowej Bony, Bolesława Chrobrego, Rycerskiej, Alei Jana Pawła II, Konstytucji
3 Maja, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Fryderyka Chopina, 11 Listopada, Królowej Jadwigi, Władysława
Jagiełły, Piotra Wysockiego, Stefana Czarnieckiego, Henryka Sienkiewicza i Mikołaja Reja wraz z ich połączeniem z ulicami:
Henryka Sienkiewicza, Tadeusza Kościuszki, Zelejowa
- jezdni ulic wraz z chodnikami - drogami dla pieszych lub drogami dla rowerów lub ulic wraz z drogami dla pieszych i
rowerów, - odwodnienia pasa drogowego poprzez zastosowanie rowów, ścieków, drenaży, kanalizacji deszczowej i przepustów oraz
innych rozwiązań technicznych w konfiguracji wybranej przez Projektanta, zapewniającej odwodnienie pasa drogowego oraz
ochronę terenów przyległych przed powstaniem zastoin wodnych
w wyniku budowy przedmiotowych ulic,
- uzyskanie zgłoszenia wodnoprawnego lub pozwolenia wodnoprawnego - o ile będzie wymagane,
- oświetlenia ulicznego,
- placów do zawracania w granicach pasa drogowego,
- budowa zjazdów na przyległe posesje,
- projekty branżowe usunięcie kolizji, przebudowy, zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
(o ile będą wymagane),
- projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem projekt zagospodarowania terenu oraz projekt
architektoniczno-budowlany i projekty techniczne branżowe dla branży drogowej, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej,
teletechnicznej oraz branż pozostałych, które okażą się konieczne w związku z zakresem niniejszego zadania projektowego,
Parametry projektowe:
1) Nośność nawierzchni: 115 kN/oś;
2) Kategoria obciążenia ruchem: KR2;
3) Szerokość jezdni podstawowej: 5,0m - 6,0m;
4) Obramowanie jezdni krawężnikiem drogowym betonowym 15*30*100cm w ławie betonowej z oporem;
5) Nawierzchnia jezdni ulic, dróg dla rowerów oraz dróg dla pieszych i rowerów - z mieszanki mineralno-asfaltowej lub - w
przypadku dróg rowerowych - innej zapewniającej równość i brak wibracji podczas jazdy na rowerze;
6) Nawierzchnia zjazdów w ciągu chodnika (drogi dla pieszych) wyznaczona kostką brukową w odmiennych kolorze (np.
grafitowym lub czerwonym);
7) Projekt stałej organizacji ruchu;
8) Geotechniczne badanie podłoża (wykonać minimum 2 odwierty w jednej ulicy) oraz opinię geotechniczną;
9) Projektant opracuje dwie różne koncepcje układu komunikacyjnego ulic - sieci ulic;
10) Uzyskanie wszelkich zgód, decyzji, warunków technicznych oraz pozwoleń związanych z projektowaniem sieci ulic (np.
warunki techniczne zabezpieczenia/ przełożenia sieci uzbrojenia terenu, pozwolenie na odprowadzenie wód opadowych
itp.);
11) Uzyskanie decyzji - zgody na realizację inwestycji drogowej i/lub pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót
budowlanych organowi administracji architektoniczno – budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1258000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Zakup i montaż systemu szlabanowego dla WSS w Czerwonej Górze
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 4. Ilość zadań: 14
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.