Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570310/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00578624/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00581366/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
- 2025/BZP 00001834/01 - Wynik z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585139
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00570310
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
Po zmianie:
„Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne”, w podziale na 7 części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR
dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 5 części:
Trenażer do wykonywania iniekcji centralnych (z głową)
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 7 części:
„Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne”, w podziale na 7 części tj.:
Część nr 1 - ,,Trenażer do wykonywania iniekcji centralnych (z głową)”;
Część nr 2 – ,,Wirtualny system symulacji medycznej VR”;
Część nr 3 – „Wirtualny system symulacji pożarowej VR”;
Część nr 4 – „Wirtualny system symulacji zagrożeń w środowisku domowym VR”;
Część nr 5 – ,,Trenażery dla kierunku ratownictwo medyczne”;
Część nr 6 - ,,Treningowe systemy doszpikowe”;
Część nr 7 – ,,AED treningowe”.
Ze względu na zmianę treści SWZ polegającą m.in. na rozbiciu pierwotnej części numer 2 "Wirtualny symulator VR" na dodatkowe dwie części (w wyniku czego z pierwotnie 5 części powstało 7 części zamówienia), gdzie przedmiotowe ogłoszenie nie daje możliwości edycji w tym zakresie, Zamawiający zawiera informacje i warunki dotyczące wszystkich 7 części w opisie części numer 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR
dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 5 części:
Wirtualny system VR
Po zmianie:
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR
dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 5 części:
Części nr 3 – ,,Trenażery dla kierunku ratownictwo medyczne”;
Po zmianie:
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 5 części:
Części nr 4 - ,,Treningowe systemy doszpikowe”;
Po zmianie:
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR
dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 5 części:
Części nr 5 – ,,AED treningowe”.
Po zmianie:
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.6. Główny kod CPV (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Urządzenia do resuscytacji
Po zmianie:
Urządzenia medyczne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Ze względu na zmianę treści SWZ polegającą m.in. na rozbiciu pierwotnej części numer 2 "Wirtualny symulator VR" na dodatkowe dwie części (w wyniku czego z pierwotnie 5 części powstało 7 części zamówienia), gdzie przedmiotowe ogłoszenie nie daje możliwości edycji w tym zakresie, Zamawiający zawiera informacje i warunki dotyczące wszystkich 7 części w opisie części numer 1.
Możliwe jest składanie ofert częściowych: TAK
Liczba części: 7
Oferty można składać na wszystkie części: TAK
Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy: NIE
Kryteria dla wszystkich 7 części postępowania:
Cena 60%
Gwarancja 40%
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
Dla Części 1 , części 3 i część 4
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał należycie dwie dostawy trenażera medycznego.
Dla Części 2
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał należycie dwie dostawy wirtualnego symulatora przeznaczonego do edukacji wykonanego w technologii wirtualnej rzeczywistości zawierającego funkcjonalność wieloosobowych sesji symulacji w czasie rzeczywisty, przy czym wartość każdej
z dostaw nie była mniejsza niż 150 000,00 zł brutto.
Dla części 5
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał należycie dwie dostawy automatycznych defibrylatorów zewnętrznych.
Do wykazu należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wykaże się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga aby każda z dostaw, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielna umowę.
Po zmianie:
1) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
Dla Części 1 , części 5 i części 6:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał należycie dwie dostawy trenażera medycznego.
Dla Części 2, części 3 i części 4:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał należycie dwie dostawy wirtualnego symulatora przeznaczonego do edukacji wykonanego w technologii wirtualnej rzeczywistości zawierającego funkcjonalność wieloosobowych sesji symulacji w czasie rzeczywistym.
Dla części 7:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał należycie dwie dostawy automatycznych defibrylatorów zewnętrznych.
Do wykazu należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wykaże się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga aby każda z dostaw, o których mowa powyżej realizowana była w oparciu o oddzielna umowę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Oświadczenie z art. 125 o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 3 do SWZ
Po zmianie:
1. Oświadczenie z art. 125 o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- - załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia że oferowany przez Wykonawcę asortyment (wskazany w treści formularza ofertowego) spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, które będą podlegały uzupełnieniu w myśl art. 107 ust. 2 ustawy Pzp:
1) Dla wszystkich części (1-5):
a) Karty katalogowe,
b) deklaracje zgodności CE.
2) Dla części 2 (dodatkowo):
a) Dokument (wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html ) potwierdzający, że karty graficzne oferowanych jednostek mobilnych symulatora uzyskują w teście PassMark G3D Mark minimum 12 000 punktów.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia że oferowany przez Wykonawcę asortyment (wskazany w treści formularza ofertowego) spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, które będą podlegały uzupełnieniu w myśl art. 107 ust. 2 ustawy Pzp:
1) Dla wszystkich części (1-7):
a) Karty katalogowe,
b) deklaracje zgodności CE.
2) Dla części 2 (dodatkowo):
a) Dokument (wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html ) potwierdzający, że karty graficzne oferowanych jednostek mobilnych symulatora uzyskują w teście PassMark G3D Mark minimum 12 000 punktów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia że oferowany przez Wykonawcę asortyment (wskazany w treści formularza ofertowego) spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, które będą podlegały uzupełnieniu w myśl art. 107 ust. 2 ustawy Pzp:
1) Dla wszystkich części (1-5):
a) Karty katalogowe,
b) deklaracje zgodności CE.
2) Dla części 2 (dodatkowo):
a) Dokument (wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html ) potwierdzający, że karty graficzne oferowanych jednostek mobilnych symulatora uzyskują w teście PassMark G3D Mark minimum 12 000 punktów.
Po zmianie:
1) Dla wszystkich części (1-7):
a) Karty katalogowe,
b) deklaracje zgodności CE.
2) Dla części 2 (dodatkowo):
a) Dokument (wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html ) potwierdzający, że karty graficzne oferowanych jednostek mobilnych symulatora uzyskują w teście PassMark G3D Mark minimum 12 000 punktów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Oświadczenie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- - załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części 2 i 3, dla pozostałych części Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
a) Część 2 – 6000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych);
b) Część 3 – 4000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych);
2) Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca również w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, czynność ta skróci czas badania ofert.
4) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
5) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS Tytułem: wadium w sprawie TP 36/24 – część …. (podać nr części)
6) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7) Wadium w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8) Beneficjentem wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń musi być Zamawiający: Akademia Pożarnicza, ul. Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa.
9) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
10) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
a) Część 2 – 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych);
b) Część 5 – 4000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych);
2) Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca również w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, czynność ta skróci czas badania ofert.
4) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
5) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS Tytułem: wadium w sprawie TP 36/24 – część …. (podać nr części)
6) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7) Wadium w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8) Beneficjentem wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń musi być Zamawiający: Akademia Pożarnicza, ul. Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa.
9) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
10) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- dostawa drobnego sprzętu medycznego cz. II na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.