Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570310/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00578624/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00581366/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
- 2024/BZP 00585139/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne”, w podziale na 7 części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/apoz/demand/180971/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne”, w podziale na 7 części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69a6e253-0d1b-49e2-af44-b65b00b7d832
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570310
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/36/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 7 części:„Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne”, w podziale na 7 części tj.:
Część nr 1 - ,,Trenażer do wykonywania iniekcji centralnych (z głową)”;
Część nr 2 – ,,Wirtualny system symulacji medycznej VR”;
Część nr 3 – „Wirtualny system symulacji pożarowej VR”;
Część nr 4 – „Wirtualny system symulacji zagrożeń w środowisku domowym VR”;
Część nr 5 – ,,Trenażery dla kierunku ratownictwo medyczne”;
Część nr 6 - ,,Treningowe systemy doszpikowe”;
Część nr 7 – ,,AED treningowe”.
Ze względu na zmianę treści SWZ polegającą m.in. na rozbiciu pierwotnej części numer 2 "Wirtualny symulator VR" na dodatkowe dwie części (w wyniku czego z pierwotnie 5 części powstało 7 części zamówienia), gdzie przedmiotowe ogłoszenie nie daje możliwości edycji w tym zakresie, Zamawiający zawiera informacje i warunki dotyczące wszystkich 7 części w opisie części numer 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
34150000-3 - Symulatory
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 362245 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196000-0 - Pomoce medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 51800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia i warunków postępowania dla wszystkich 7 części zamówienia zawarty został w opisie części numer 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16515 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34598,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34598,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34598,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34598,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SimArt Center Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513184848
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 2/2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-075
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309591,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309591,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309591,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309591,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67896 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w wyznaczonym terminie oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych / nieużywanych trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne, zwanymi dalej „produktami”, o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w podziale na 7 części:
„Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne”, w podziale na 7 części tj.:
Część nr 1 - ,,Trenażer do wykonywania iniekcji centralnych (z głową)”;
Część nr 2 – ,,Wirtualny system symulacji medycznej VR”;
Część nr 3 – „Wirtualny system symulacji pożarowej VR”;
Część nr 4 – „Wirtualny system symulacji zagrożeń w środowisku domowym VR”;
Część nr 5 – ,,Trenażery dla kierunku ratownictwo medyczne”;
Część nr 6 - ,,Treningowe systemy doszpikowe”;
Część nr 7 – ,,AED treningowe”.
Informacje w przedmiotowym ogłoszeniu w zakresie części:
-numer 1 dotyczą części numer 1;
- numer 2 dotyczą łącznie części 2,3 i 4;
- numer 3 dotyczą części numer 5;
- części numer 4 dotyczą części numer 6;
- części numer 5 dotyczą części numer 7.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa gazów medycznych
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Zespołu Oddziałów Chorób Wewnętrznych i Gastroenterologii oraz Oddziału Neurochirurgii ICN Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- DOSTAWA SYMULATORA SPAWANIA DO PRACOWNI ZAWODOWEJ TECHNIK MECHANIK W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.