Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00585567/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych: dla osób z zab. psych., dla dzieci z zab. psych. oraz specj. usługi opiek. w zakresie rehabilitacji dla klientów CUS w Skarszewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SKARSZEWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192007817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9
1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 058 588 24 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@skarszewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsskarszewy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych: dla osób z zab. psych., dla dzieci z zab. psych. oraz specj. usługi opiek. w zakresie rehabilitacji dla klientów CUS w Skarszewach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-724a21d7-468e-4692-93f2-36d706e210e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034790/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych: dla osób z zab. psych., dla dzieci z zab. psych. oraz specj. usług opiek. w zakresie rehabilitacji dla klientów CUS w Skarszewach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-724a21d7-468e-4692-93f2-36d706e210e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https:??ezmowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/ . Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf .
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
3. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.
4. Postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email: cus@skarszewy.pl
6. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: cus@skarszewy.pl
7. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
8. Forma i zasady składania dokumentów i oświadczeń w tym dotyczących podmiotowych środków dowodowych (za wyjątkiem oferty i oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczeń o braku podstaw wykluczenia z postępowania):
1) Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia, o których mowa powyżej nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.
2) Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 773).
Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:
- .com - .exe - .bat - .msi.
3) W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zawiera - zgodnie z zapisami rozdział XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.PS.251.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, klientów Centrum Usług Społecznych na terenie miasta i gminy Skarszewy w ilości szacunkowej 2948 godzin, w okresie od 1 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) 7 dni w tygodniu.
3. Liczba godzin 2948 podana w pkt 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 245 godzin miesięcznie dla średnio 4 osoby w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. Liczba godzin może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t. j. z 2025 r. poz. 1214 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 816), a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:
CZĘŚĆ I
Kryterium cena – 60 % (60 pkt)
Kryterium doświadczenie zawodowe koordynatora usług - 40% (40 pkt)
1. Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 60 pkt. Oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach
A = -------------------------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
2. Kryterium doświadczenie koordynatora usług zostanie ocenione w skali punktowej do 40 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SWZ według następujących zasad – doświadczenie koordynatora:
• od rozpoczęcia pracy do 2 lat – 0 pkt
• powyżej 2 lat do 4 lat – 8 pkt
• powyżej 4 lat do 6 lat – 16 pkt
• powyżej 6 lat do 8 lat – 24 pkt
• powyżej 8 lat do 10 lat – 32 pkt
• powyżej 10 lat – 40 pkt
Oferta Wykonawcy z największym doświadczeniem uzyska 40 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. W przypadku, gdy doświadczenie koordynatora będzie krótsze niż 2 lata, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania w załączniku nr 5 do SWZ większej ilości osób przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania czynności koordynatora, doświadczenia tych osób nie będą sumowane, a do oceny zostanie przyjęte doświadczenie osoby, która posiada największe doświadczenie.
Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
ilość wykazanych lat w badanej ofercie
A = ----------------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
maksymalna ilość wykazanych lat
spośród wszystkich ofert
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
3. Obliczenia kryteriów cena i doświadczenie Wykonawcy będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny na podstawie kryteriów oceny określonych w Rozdziale XIV. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty z uwagi na to, że więcej ofert posiada taki sam wynik w odniesieniu do ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, wybrana zostanie oferta z niższą ceną od pozostałych cen ofertowych. W przypadku wystąpienia dwóch ofert z tym samą ceną Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora usług
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci z spektrum autyzmu, klientów Centrum Usług Społecznych w Skarszewach na terenie miasta i gminy Skarszewy w ilości 590 godzin, w okresie od 1 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie miasta i gminy Skarszewy, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług albo innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Liczba godzin 590 podana w pkt. 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 49 godzin miesięcznie dla średnio 2 osób. Liczba godzin świadczonych usług może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t. j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1214 ze zm.), art. 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 917), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 816), a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CZĘŚĆ II
Kryterium cena – 60 % (60 pkt)
Kryterium doświadczenie koordynatora usług - 40% (40 pkt)
1. Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 60 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach
A = ---------------------------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
2. Kryterium doświadczenie koordynatora usług zostanie ocenione w skali punktowej do 40 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SWZ według następujących zasad – doświadczenie koordynatora:
• od rozpoczęcia pracy do 2 lat – 0 pkt
• powyżej 2 lat do 4 lat – 8 pkt
• powyżej 4 lat do 6 lat – 16 pkt
• powyżej 6 lat do 8 lat – 24 pkt
• powyżej 8 lat do 10 lat – 32 pkt
• powyżej 10 lat – 40 pkt
Oferta Wykonawcy z największym doświadczeniem uzyska 40 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. W przypadku, gdy doświadczenie koordynatora będzie krótsze niż 2 lata, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania w załączniku nr 5 do SWZ większej ilości osób przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania czynności koordynatora, doświadczenia tych osób nie będą sumowane, a do oceny zostanie przyjęte doświadczenie osoby, która posiada największe doświadczenie.
Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
ilość wykazanych lat w badanej ofercie
A = ----------------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
maksymalna ilość wykazanych lat
spośród wszystkich ofert
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
3. Obliczenia kryteriów cena i doświadczenie Wykonawcy będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny na podstawie kryteriów oceny określonych w Rozdziale XIV. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty z uwagi na to, że więcej ofert posiada taki sam wynik w odniesieniu do ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, wybrana zostanie oferta z niższą ceną od pozostałych cen ofertowych. W przypadku wystąpienia dwóch ofert z tym samą ceną Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora usług
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla 2 klientów Centrum Usług Społecznych w Skarszewach na terenie miasta i gminy Skarszewy w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1461 ze zm.) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii.
2. Usługi mogą być świadczone w dowolnych dniach tygodnia, w tym także ustawowo wolnych od pracy, w godzinach wspólnie ustalonych przez specjalistę (Wykonawcę usługi) i Odbiorcę usługi.
3. Miejscem wykonania usługi będzie miejsce zamieszkania podopiecznego na terenie gminy Skarszewy.
4. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z dojazdami do Wykonawcy ani ewentualnymi przejazdami podczas świadczenia wyżej wymienionych specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Do czasu świadczenia usług wlicza się wyłącznie czas wykonywania usługi, nie wlicza się natomiast w szczególności czasu dojazdu Wykonawcy do osoby, w stosunku do której świadczone są usługi, ani jego powrotu do miejsca zamieszkania.
5. Szczegółowy opis:
1) Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości 300 godzin - dla 2 osób w wymiarze szacunkowym około 25 h miesięcznie w postaci rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. (t.j. Dz. U. z 2025 r. 1461 ze zm.)
2) Osobom, których miejscem zameldowania jest Gmina Skarszewy.
3) Świadczenie usług, o których mowa w pkt. 1 odbywać się będzie odpowiednio na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia specjalistycznych usług.
5) Liczba osób – ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, którym będą świadczone usługi opiekuńcze, liczba świadczeń, będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie specjalistycznych usług opiekuńczych z terenu Gminy Skarszewy, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług opiekuńczych podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
6) Zamawiający określa, iż do realizacji tego zadania wymaga by usługi świadczone były przez osoby z kwalifikacjami określonymi w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 816) tj.:
- Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
7) Jeżeli klientami będą osoby z zaburzeniami psychicznymi, specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu świadczone na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi będą mogły być świadczone przez osobę/osoby spełniającą/e dodatkowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, tj.:
- posiadającą/e co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym,
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5) warsztacie terapii zajęciowej,
6) innej jednostce niż wymienione w pkt. 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
6. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych wymienionych w ust. 1 będzie obejmował rehabilitację fizyczną i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1461 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CZĘŚĆ III
Kryterium cena – 60 % (60 pkt)
Kryterium doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty - 40% (40 pkt)
1. Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 60 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach
A = -------------------------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
2. Kryterium doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty zostanie ocenione w skali punktowej do 40 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5a do SWZ według następujących zasad – doświadczenie koordynatora:
• od rozpoczęcia pracy do 2 lat – 0 pkt
• powyżej 2 lat do 4 lat – 8 pkt
• powyżej 4 lat do 6 lat – 16 pkt
• powyżej 6 lat do 8 lat – 24 pkt
• powyżej 8 lat do 10 lat – 32 pkt
• powyżej 10 lat – 40 pkt
Oferta Wykonawcy z największym doświadczeniem uzyska 40 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. W przypadku, gdy doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty będzie krótsze niż 2 lata, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania w załączniku nr 5 do SWZ większej ilości osób przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania usług, doświadczenia tych osób nie będą sumowane, a do oceny zostanie przyjęte doświadczenie osoby, która posiada największe doświadczenie.
Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
ilość wykazanych lat w badanej ofercie
A = ----------------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
maksymalna ilość wykazanych lat
spośród wszystkich ofert
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
3. Obliczenia kryteriów cena i doświadczenie Wykonawcy będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny na podstawie kryteriów oceny określonych w Rozdziale XIV. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wagi kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty z uwagi na to, że więcej ofert posiada taki sam wynik w odniesieniu do ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, wybrana zostanie oferta z niższą ceną od pozostałych cen ofertowych. W przypadku wystąpienia dwóch ofert z tym samą ceną Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie (SZCZEGÓŁOWY OPIS w rozdz.VII SWZ) :1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) W przypadku części I postępowania: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł na okres realizacji zamówienia;
b) W przypadku części II: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 na okres realizacji zamówienia.
c) W przypadku części III: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 na okres realizacji zamówienia.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
CZĘŚĆ I:
4a) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie:
• 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz jednostek samorządowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej), w liczbie nie mniejszej niż 3000 godzin usług każda. Jeżeli są w trakcie wykonywania, muszą być zrealizowane na dzień składania ofert w liczbie nie mniejszej niż 3000 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi każda.
Podana ilość godzin musi dotyczyć jednego zamówienia czyli musi wynikać z jednostkowej umowy.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć Wykaz usług wykonanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ (składany na wezwanie - art. 274 Pzp).
4b) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą bezpośrednio świadczyły specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi tj. minimum 2 osoby:
• posiadające kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 816).
Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ (składany na wezwanie – art. 274 Pzp).
4c) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku osoby nadzorującej wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi lub w podobnym zakresie – koordynatora.
Wykaz osób potwierdzający kwalifikacje (koordynator) – załącznik nr 5 do SWZ (składany wraz z ofertą).
4d) Osoby świadczące usługi winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z art. 6 ust.1 pkt 4 i 5 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
CZĘŚĆ II:
4a) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie:
• 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci ze spektrum autyzmu - na rzecz jednostek samorządowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej), w liczbie nie mniejszej niż 600 godzin usług każda. Jeżeli są w trakcie wykonywania, muszą być zrealizowane na dzień składania ofert w liczbie nie mniejszej niż 600 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci ze spektrum autyzmu każda.
Podana ilość godzin musi dotyczyć jednego zamówienia czyli musi wynikać
z jednostkowej umowy.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć Wykaz usług wykonanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, (składany na wezwanie - art. 274 Pzp)
4b) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą bezpośrednio świadczyły specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci
z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu
• minimum 2 osoby posiadające co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy przy realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi lub w podobnym zakresie oraz posiadające kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 816).
Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ (składany na wezwanie – art. 274 Pzp).
4c) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku osoby nadzorującej wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób/dzieci z zaburzeniami psychicznymi lub w podobnym zakresie – koordynatora.
Wykaz osób potwierdzający kwalifikacje (koordynator) – załącznik nr 5 do SWZ (składany wraz z ofertą).
4d) Osoby świadczące usługi winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z art. 6 ust.1 pkt 4 i 5 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
CZĘŚĆ III:
4a) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie:
• 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych - na rzecz jednostek samorządowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej), w liczbie nie mniejszej niż 300 godzin usług każda. Jeżeli są w trakcie wykonywania, muszą być zrealizowane na dzień składania ofert w liczbie nie mniejszej niż 300 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dla dzieci ze spektrum autyzmu każda.
Podana ilość godzin musi dotyczyć jednego zamówienia, czyli musi wynikać
z jednostkowej umowy.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć Wykaz usług wykonanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, (składany na wezwanie - art. 274 Pzp).
4b) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą bezpośrednio świadczyły specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, tj. minimum 2 osoby:
• posiadające kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 816).
Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ (składany na wezwanie – art. 274 Pzp).
4c) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty, tj. w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych (rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu).
Wykaz osób potwierdzający doświadczenie – załącznik nr 5a do SWZ (składany wraz z ofertą).
4c) Osoby świadczące usługi winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z art. 6 ust.1 pkt 4 i 5 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem lub innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 2 i 4 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a, b oraz pkt 3 ustawy Pzp sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
e) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz usług wykonanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Załącznik nr 4 SWZ.
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub oświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy prowadzą/świadczą takie usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załącznikach nr 6a, nr 6b, nr 6c do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy oraz na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-15
INNE PRZETARGI SKARSZEWY
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych: dla osób z zab. psych., dla dzieci z zab. psych. oraz specj. usługi opiek. w zakresie rehabilitacji dla klientów CUS w Skarszewach
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem w formie: schroniska, schroniska z usł. opiekuńczymi, noclegowni, ogrzewalni dla osób bezdomnych z terenu Gminy Skarszewy - z podziałem na 5 części
więcej: przetargi SKARSZEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (B26) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.06.2003 roku o zatrudnieniu socjalnym w 2026 roku
- Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z zapisami ustawy o zatrudnieniu socjalnym w 2026 roku w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznym w Gminie Michałów"
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- 271.4.2025 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2026 z podziałem na części
- Usługa szkoleniowa z zakresu ergonomii pracy i profilaktyki zdrowotnej dla Uczestników projektu pn. "Zdrowa Psyche", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





