Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522548/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem, przebudową i budową chodników i placów z kostki brukowej na terenie gminy Mszczonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 858 28 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl lub zamowienia.publiczne@mszczonow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem, przebudową i budową chodników i placów z kostki brukowej na terenie gminy Mszczonów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2eb16f-399e-4f52-8066-268598bddd80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00574743/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem, przebudową i budową chodników i placów z kostki brukowej na terenie gminy Mszczonów- w podziale na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.24.2024.SG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 359970,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I zamówienia – „Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem, przebudową i budową chodników z kostki brukowej na terenie gminy Mszczonów.”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem, przebudową i budową chodników z kostki brukowej na terenie gminy Mszczonów.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) przestawienie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej w szacunkowej ilości 20 mb.
b) wymiana krawężników betonowych 15x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej w szacunkowej ilości 20mb
c) przestawienie obrzeży betonowych 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 50 mb
d) wymiana obrzeży betonowych 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 50 mb
e) regulacja pionowa studzienek telefonicznych w szacunkowej ilości 2 szt.
f) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w szacunkowej ilości 2 szt.
g) wymiana kołnierzy i pokryw żeliwnych włazów studni rewizyjnych kanałowych w szacunkowej ilości 2 szt.
h) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w szacunkowej ilości 3 szt.
i) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w szacunkowej ilości 2 szt.
j) wymiana kratek ściekowych ulicznych kompletnych (skrzynka i kratka) w szacunkowej ilości 2 szt.
k) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 10 m2
l) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm z wymianą płyt na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 10 m2
m) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 z wymianą płyt na płytki z wypustkami na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 10 m2
n) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 10 m2
o) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem z wymianą płyt w szacunkowej ilości 10 m2
p) podbudowa z kruszywa łamanego -warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm w szacunkowej ilości 100 m2
q) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 lub 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 200 m2
r) wymiana nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 lub 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w szacunkowej ilości 450 m2
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu i zakresu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 6A (dla Części I zamówienia) do SWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 7A (dla Części I zamówienia) i Kosztorysie ofertowym Załącznik nr 8A (dla Części I zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 245817,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część II zamówienia – „Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem placu przed remizą OSP Zbiroża.”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem placu przed remizą OSP Zbiroża.
2. Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr 8cm na podsypce betonowej ok. 10 cm.
b) Roboty ziemne,
c) Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ,
d) Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie -grub. warstwy po zag. 10 cm,
e) Wykonanie podbudowy betonowej - grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm,
f) Wykonanie nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
Wykonawca przystępując do remontu nawierzchni placu musi wziąć pod uwagę, iż we wskazanym do przebudowy miejscu będzie poruszał się samochód specjalny o wadze 40 ton, a co za tym idzie wykonana powierzchnia przeznaczona jest do ruchu ciężkiego. Zarówno materiały jak i sposób wykonania mają gwarantować użyteczność powstałej nawierzchni.
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu i zakresu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 6B (dla Części II zamówienia) do SWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 7B do SWZ (dla Części II zamówienia) i Kosztorysie ofertowym Załącznik nr 8B (dla Części II zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 114153,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części I w wysokości: 100.000,00 zł brutto.
Przesłanka z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
Z uwagi na fakt, że oferta z najniższą ceną, do której wartości Zamawiający miał możliwość zwiększenia środków finansowych podlegała odrzuceniu, zasadnym było unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94880,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107091,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94880,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII DROGOWEJ DAR - BUD DARIUSZ BEDNARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291581902
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa nr 44
7.3.4) Miejscowość: Kałęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94880,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Przebudowa boiska szkolnego w Zespole Szkół Samochodowych i Budowlanych im. Leonarda da Vinci w Głogowie
- Droga dojazdowa do gruntów rolnych w miejscowości Stary Dwór
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 560078S ul. Cmentarna w miejscowości Truskolasy"
- Budowa kompleksu lekkoatletycznego w miejscowości Wojnarowa.
- Roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego i infrastruktury sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5, ul. Pelczara 3 w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.