Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00517747/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody w ramach OLiOC Gminy Leżajsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e796175a-c466-4ebd-925b-f77f14b437811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody w ramach OLiOC Gminy Leżajsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e796175a-c466-4ebd-925b-f77f14b43781
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody w ramach OLiOC Gminy Leżajsk”
Stacja uzdatniania wody nowa, rok produkcji min.2024, dopuszczalna waga max. 60 kg(bez wody).
Uzdatnianie i filtracja wody w technologii osadowej, węglowej, membranowej oraz dezynfekcji UV, umożliwiająca produkcję wody zdatnej do picia zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Ilość – 4 szt.
Wydajność:
• min. 600 l/h – przy użyciu wbudowanej pompy
• min. 900 l/h – przy podłączeniu do zewnętrznego źródła ciśnienia,.
Zasilanie: 12V, 120W z własnym źródłem zasilania akumulator min. 60 Ah 12 V DC + panel solarny min. 600 l/h
Wieloetapowy proces uzdatniania, minimum obejmujący:
– filtr wstępny (mechaniczny 50–100 µm)
– filtracja piaskowa/węglowa
– mikro- lub ultrafiltracja
– końcowa dezynfekcja (UV lub chlorowanie)
Rodzaje usuwanych zanieczyszczeń: Osady, metale ciężkie, związki organiczne, bakterie, wirusy, patogeny
Stopień oczyszczenia: Spełnienie wymagań PN i norm UE dot. wody pitnej
Czas przygotowania do pracy: nie dłuższy niż 15 minut
Obsługa: Prosta obsługa – jednoosobowa,
Zakres temperatur pracy: -5°C do +45°C
Przeprowadzenie szkolenia z obsługi stacji (min. 2 godziny), . Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, Protokół uruchomienia i testów. Atesty, certyfikaty jakości.
Minimalny okres gwarancji – 24 miesiące.
Minimum jeden punkt serwisowy w odległości do 250 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia:
- instrukcje obsługi w języku polskim.
3. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Poza certyfikatami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 80% .
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Błach wspólnik Armatec s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mateusz Borowski wspólnik Armatec s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200761299
7.3.3) Ulica: Bokserska, 1/208
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-682
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Budowa drogi dla pieszych w ciągu DK 77 w miejscowości Dębno" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem
- "Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2026 roku w Leżajsku"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO OD 01.01.2026 R. DO 30.06.2026 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Mobilna stacja uzdatniania wody
- ZP/36/2025 - dostawa systemu uzdatniania wody w ramach realizacji zadania pn.: Zapewnienie rezerwowego źródła wody dla Szpitala Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





