Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00466976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00532315/01 - Wynik z dnia 2024-10-06
- 2024/BZP 00547731/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu i wyposażenia Szkoły Podstawowej numer 2 w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812078396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Zachód, a/5,
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsostargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsostargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90276d98-c5e9-4e94-ad01-a87c244dc85b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu i wyposażenia Szkoły Podstawowej numer 2 w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90276d98-c5e9-4e94-ad01-a87c244dc85b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie kształcenia ogólnego w Stargardzie, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229557,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
klocki konstrukcyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 19259,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pomoce dydaktyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 59589,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzęt elektroniczny4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 12847,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
oprogramowanie4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 22804,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pomoce, meble4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 5605,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw dydaktyczny- do zajęć w terenie4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 551,22 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pomoce dydaktyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2489,92 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
meble szkolne4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 27885,07 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
integracja sensoryczna4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 8027,98 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyposażenie, integracja sensoryczna4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 21891,01 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyposażenie sali do terapii SI i metodą Snoezelen4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 32939,51 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dysk plazmowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 814,09 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mata PUZZLE piankowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 6190,20 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
panele akustyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 44175000-7 - Panele
4.5.5.) Wartość części: 2780,49 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
nagłośnienie4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 1178,78 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
maty gimnastyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 37421000-5 - Maty gimnastyczne
4.5.5.) Wartość części: 4702,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16266,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22142,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16956,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389102331
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16956,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa materiałów stosowanych przy zabiegach okulistycznych w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- Rozbudowa Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Mieszka I w Stargardzie (III)
- Niezabezpieczana Gmina Stargard w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa materiałów do Sterylizatorni SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- Transport odpadów z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. w Szczecinie.
- Remont kanałów napowietrzająco - odwaniających wraz z posadzką betonową w dwóch bioreaktorach kompostowni odpadów na Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa kompletnych samochodów dydaktycznych w wersji demonstracyjnej umożliwiających prezentację podzespołów: elektrycznego napędu samochodowego (EV) oraz napędu hybrydowego Plug-in (PHEV).
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.