Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00514734/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Komańcza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komańcza 166
1.5.2.) Miejscowość: Komańcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035
1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a41ee69e-677c-4f5d-952b-10a7c1dc9b441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Komańcza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a41ee69e-677c-4f5d-952b-10a7c1dc9b44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044889/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „Zakup i dostawa sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Komańcza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKiOŚ.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Dostawa nowoczesnej Minikoparki wraz z wyposażeniem.Zakres zamówienia obejmuje dostawę nowoczesnej minikoparki wraz z wyposażeniem – 1 kpl.
Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt z wyposażeniem w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące (2 lata).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo – ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 71340,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II : Dostawa Kontenera typu Laweta.Zakres zamówienia części nr 2 obejmuje dostawę kontenera typu Laweta – 1 szt.
Minimalny okres gwarancji na dostarczony kontener w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące (2 lata).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo – ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 29089,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III : Dostawa kontenera KP7 z dachem uchylnym.Zakres zamówienia części nr 3 obejmuje dostawę kontenera KP7 z dachem uchylnym – 1 szt.
Minimalny okres gwarancji na dostarczony kontener w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące (2 lata).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo – ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 15744,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV : Dostawa wysokociśnieniowego urządzenia do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji.Zakres zamówienia części nr 4 obejmuje dostawę wysokociśnieniowego urządzenia do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji – 1 kpl.
Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące (2 lata).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo – ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 85362,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 1 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w terminie składania ofert tj. do dnia 14.11.2025r godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 2 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w terminie składania ofert tj. do dnia 14.11.2025r godz. 9:00 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 2 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w terminie składania ofert tj. do dnia 14.11.2025r godz. 9:00 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85362,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85362,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85362,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KanRo Ltd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050507906
7.3.3) Ulica: Fasty ul. Szosa Knyszyńska 89
7.3.4) Miejscowość: Fasty
7.3.5) Kod pocztowy: 15-690
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85362,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22INNE PRZETARGI KOMAŃCZA
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komańcza "
- Zakup karmy dla żubrów i jej wykładanie, odśnieżanie dojazdów i czyszczenie miejsc dokarmiania na terenie N-ctwa Komańcza w 2025 r. w ramach Projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
więcej: przetargi KOMAŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojemników na odpady uliczne.
- Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Lubin-dostawa kontenerów oraz pojemników na odpady
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2026
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





