eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2" Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Woj. Łódzkiego na lata 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Woj. Łódzkiego na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/850760

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Woj. Łódzkiego na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9c9db0-8863-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.35 Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/48/23/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego – „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2”.

Część nr 1 - dostawa sprzętu telefonii IP w ramach ww. zadania inwestycyjnego – obiekt KMP w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń. Towar niewniesiony uważa się, za nie dostarczony.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad. Nie dopuszcza się dostaw pochodzących z demontażu, używanych lub uprzednio naprawianych. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony przez Wykonawcę w oryginalnych opakowaniach producenta wraz z instrukcją obsługi w języku polskim lub angielskim (instrukcja może być w formie elektronicznej).
8. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być w pełni kompatybilne z systemem telefonii eksploatowanym przez Zamawiającego tj. sprzęt sieciowy Cisco współpracujący z klastrem Cisco Unified Communication Manager wersja 12.5)
9. Korzystanie przez Zamawiającego z zakupionych urządzeń i oprogramowania nie może naruszać majątkowych praw autorskich osób trzecich.
10. Zamawiający wymaga, by w chwili nabycia licencji stał się ich jedynym właścicielem z pełnymi prawami oraz z pełnymi prawami do korzystania z oprogramowania.
11. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
12. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

4.5.5.) Wartość części: 549432,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego – „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2”.

Część nr 2 - dostawa sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego – obiekt przy ul. Tuwima 12a, Łódź

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń. Towar niewniesiony uważa się, za nie dostarczony.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad. Nie dopuszcza się dostaw pochodzących z demontażu, używanych lub uprzednio naprawianych. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony przez Wykonawcę w oryginalnych opakowaniach producenta wraz z instrukcją obsługi w języku polskim lub angielskim (instrukcja może być w formie elektronicznej).
8. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być w pełni kompatybilne z systemem telefonii eksploatowanym przez Zamawiającego tj. sprzęt sieciowy Cisco współpracujący z klastrem Cisco Unified Communication Manager wersja 12.5)
9.Korzystanie przez Zamawiającego z zakupionych urządzeń i oprogramowania nie może naruszać majątkowych praw autorskich osób trzecich.
10.Zamawiający wymaga, by w chwili nabycia licencji stał się ich jedynym właścicielem z pełnymi prawami oraz z pełnymi prawami do korzystania z oprogramowania.
11.W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
12.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

4.5.5.) Wartość części: 98193,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549432,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549432,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549432,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETFORMERS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010482978

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549432,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98193,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98193,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98193,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETFORMERS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010482978

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98193,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.