Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547282/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na holowaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Nowotomyskiego, usuniętych w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8595871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na holowaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Nowotomyskiego, usuniętych w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9de3dd68-98b6-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usuwanie pojazdów i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 160a ustawy Prawo o ruchu drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na holowaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Nowotomyskiego, usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 roku, poz. 1047 ze zm).
Zamówienie obejmuje:
1) Zakres czynności wchodzących w skład zlecenia usługi holowania (bez względu na warunki atmosferyczne, godzinę oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne) obejmuje:
• przyjęcie od upoważnionej ustawowo osoby zlecenie przyjazdu pojazdu holującego,
• dojazd do wskazanego miejsca oraz podjęcie czynności związanych z holowaniem, załadunkiem pojazdu lub jego części w czasie nie dłuższym niż 60 minut, licząc od momentu przyjęcia dyspozycji,
• przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),
• załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący,
• uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów,
• dojazd z pojazdem usuniętym z drogi na parking strzeżony Wykonawcy,
• rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy,
2) Zakres czynności obejmujących usługę parkowania:
• przechowywanie pojazdy na parkingu,
• przed wydaniem pojazdu naliczenie przez Wykonawcę kwoty opłaty zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Powiatu w Nowym Tomyślu oraz wypełnienie karty informacyjnej i poinformowanie odbierającego pojazd o wysokości opłaty,
• wydanie, przekazanie pojazdu na podstawie odpowiedniego dokumentu,
• przedstawienie w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu w Wydziale Komunikacji do dnia 5 każdego miesiąca wykazu pojazdów umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim w podziale na tryb usunięcia, zawierający datę, markę pojazdu, numer rejestracyjny oraz datę odbioru przez właściciela,
• o nieodebraniu pojazdu przez jego właściciela z parkingu, Wykonawca ma obowiązek powiadomić Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu Wydział Komunikacji oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
3) Odpowiedzialność Wykonawcy:
• Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usługi oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem osobom trzecim, powstałe w wykonywania zleconych prac.
• Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób, z pomocą których zobowiązanie wykonuje, jak za własne działania.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone użytkownikom dróg, w związku z niewłaściwą pracą sprzętu bądź wynikające z działania lub zaniechania działań zleconych usług.
• Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody mogące wynikać z jego działania lub zaniechania związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą w wysokości 300 000,00 zł.
• Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi usługami, w tym ruchem pojazdów mechanicznych.
• Umowa ubezpieczenia OC (polisa lub inny dokument ubezpieczenia) zostanie przedłożona przed podpisaniem umowy a kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i przekazana Zamawiającemu.
• Jeżeli termin, na który została zawarta polisa (lub inny dokument) ubezpieczenia, kończy się w okresie realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy Wykonawca winien przedłożyć polisę (lub inny dokument) ubezpieczenia OC, przedłużoną co najmniej do terminu zakończenia realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zleconych w ramach umowy prac.
4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie według potrzeb Zamawiającego przez 12 miesięcy tj. do dnia 31 grudnia 2024r. lub do wyczerpania limitu finansowego w kwocie brutto 200 000,00 zł, , z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy.
5) Faktyczna liczba świadczonych usług będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego,
a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) dokonywania przesunięć ilościowych poszczególnych rodzajów usług między pozycjami asortymentowymi tj. do ograniczenia (zmniejszenia) lub zwiększenia rodzajów usług (limitów) w poszczególnych pozycjach, określonych w kolumnie pn. „ilość szacunkowa pojazdów” formularza asortymentowo - cenowego do rzeczywistych potrzeb tj. w przypadku, gdy zapotrzebowanie na dany rodzaj usługi będzie mniejsze lub przewyższy wskazaną ilość szacunkową.
b) zmniejszenia zakresu usług w każdej pozycji asortymentowej do rzeczywistych potrzeb, przy czym gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 umowy o więcej niż 30%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają SWZ oraz zał. nr 5 projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132156,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132156,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132156,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "A.M.-SERVICE" Paweł Cybal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9230000250
7.3.3) Ulica: Podgórna 28
7.3.4) Miejscowość: Karpicko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "A.M. SERVICE" PAWEŁ CYBAL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "A.M. SERVICE" PAWEŁ CYBAL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, serwera urządzeń USB oraz pakietów biurowych
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzcince
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Pińczowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.