Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00521151/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk z dostawą materiałów poligraficznych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/244254/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk z dostawą materiałów poligraficznych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71bd7467-b76f-46ee-ae68-635264ce28ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125688/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Druk z dostawą materiałów poligraficznych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 506013,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk z dostawą materiałów poligraficznych - Pakiet A - Druk cyfrowy (druk wielkoformatowy oraz małe druki). Wykaz poszczególnych materiałów poligraficznych, ich parametry techniczne i termin realizacji określa Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 235678,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk z dostawą materiałów poligraficznych - Pakiet B - Druk offsetowy (małe druki). Wykaz poszczególnych materiałów poligraficznych, ich parametry techniczne i termin realizacji określa Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 42671,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk z dostawą materiałów poligraficznych - Pakiet C - Druk offsetowy (książki). Wykaz poszczególnych materiałów poligraficznych, ich parametry techniczne i termin realizacji określa Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 183844,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk z dostawą materiałów poligraficznych - Pakiet D - Druk offsetowy (gadżety poligraficzne). Wykaz poszczególnych materiałów poligraficznych, ich parametry techniczne i termin realizacji określa Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 43817,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono
żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu dla Pakietu B nie zostały złożone żadne oferty. Z tego względu, unieważnienie postępowania okazało się konieczne.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono
żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu dla Pakietu C nie zostały złożone żadne oferty. Z tego względu, unieważnienie postępowania okazało się konieczne.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono
żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu dla Pakietu D nie zostały złożone żadne oferty. Z tego względu, unieważnienie postępowania okazało się konieczne.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2026 roku oraz Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2027 rok.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Dostawa koszulek wraz z nadrukiem dla potrzeb Gdyńskie Centrum Sportu w związku z organizacją Gdyńskiego Biegu Urodzinowego
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





