Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2025/BZP 00016681/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie hydroizolacji ściany podziemia łączącej bryły budynku wielofunkcyjnego na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400
1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 72 049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.zambrzycka@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uw-warminsko-mazurski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie hydroizolacji ściany podziemia łączącej bryły budynku wielofunkcyjnego na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67b0dfc1-8e02-44e8-a9b4-4f1f8083b24e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093200/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie hydroizolacji ściany podziemia łączącej bryły budynku użytkowanego przez Straż Graniczną i Służbę Celno-Skarbową na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142255,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie hydroizolacji ściany podziemia łączącej bryły budynku wielofunkcyjnego użytkowanego przez Straż Graniczną i Służbę Celno-Skarbową na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, 14-500 Braniewo, polegającej w szczególności na:
1) skuciu tynków,
2) wyrównaniu ściany i uzupełnieniu ubytków,
3) nawierceniu siatki otworów na pełną grubość przegrody od poziomu ław do poziomu terenu,
4) montażu lanc wysokociśnieniowych,
5) iniekcji ciśnieniowej przy użyciu pompy dwukomponentowej żywicy akrylowej, za przegrodę w grunt żywicą akrylową,
6) demontażu lanc,
7) zaślepieniu otworów,
8) dwuwarstwowej izolacji powłokowej od wewnątrz z mikrozapraw uszczelniających,
9) pokryciu ścian tynkiem renowacyjnym,
10) wykonaniu wentylacji nawiewnej powietrza z zewnątrz w postaci kanałów typu „Z”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – załącznikami nr 6 oraz 7 do SWZ.
4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego rozumianego jako tożsamość funkcji,
2) parametrów technicznych rozumianych jako wytrzymałość i trwałość,
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe i mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
7. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia oraz elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ.
8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Drogowego Przejścia Granicznego w Gronowie.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń.
10. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do sprzątania na bieżąco przyległych do remontowanych pomieszczeń ciągów komunikacyjnych oraz do sprzątnięcia pomieszczeń bezpośrednio przed ich przekazaniem zamawiającemu.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze i zakresie objętym zamówieniem z uwzględnieniem minimalnych wymagań wskazanych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411), zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót.
12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
13. W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami SWZ i projektowanymi postanowieniami umowy, a treścią pozostałych załączników do SWZ, pierwszeństwo mają postanowienia SWZ oraz projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186197,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225971,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186197,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KW SYSTEM Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393977674
7.3.3) Ulica: Towarowa 20B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-417
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
1) wykonanie iniekcji ciśnieniowej przy użyciu pompy, demontaż lanc, zaślepienie otworów, wykonanie dwuwarstwowej izolacji powłokowej od wewnątrz,
2) wykonanie wentylacji nawiewnej powietrza z zewnątrz.
2. Podwykonawcy nie są jeszcze znani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186197,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Dostawa części zamiennych, oleju i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu dr. będącego na wyp. RDW Nidzica wraz z wykonaniem napraw bieżących sprzętu w latach 2026-2027."
- TRANSPORT UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. M. G. BUBLEWICZA W OLSZTYNIE POMIĘDZY OBIEKTAMI SZKOŁY W TERMINIE OD 07.01.2026 DO 18.12.2026 r
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień -Ambulatorium dla Nietrzeźwych w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie w 2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2026
- Dostawa kart do urządzeń telekomunikacyjnych warstwy transportowej DWDM do posiadanego przez Zamawiającego systemu Alcatel-Lucent 1830 PSS-32 oraz punktów licencyjnych do systemu zarządzania WS-NOC.
- Dostawa nowych licencji Microsoft Windows Server 2025 Datacenter 16 Core - 16 szt. lub licencji równoważnych.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
- Remont sali gimnastycznej w Tuchorzy
- Remont dachów zabytkowego kompleksu budynków Papierni w Dusznikach-Zdroju
- Wykonanie dokumentacji oraz robót budowlanych dla zadania pn.: "Utworzenie i wyposażenie pracowni Nowoczesnej Dydaktyki i Diagnostyki Mikrobiologicznej" w Katowicach Ligocie przy ul. Medyków 18.
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





